هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 3.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دانلود نسخه جدید آخرین ارسالی ها
#41
داداش مگه چند جور راه واسه آپ كردن داريم ديگه؟
من درست آپ كردم!
اصلا پاكشم كردم فايل زبان را ، بازم همين ارور راميدهAngel
#42
درود

هنوز هم همین ارور رو میده ؟؟

واقعا عجیبه ! چون میگه اصلا فایل زبان وجود نداره !!!!!

اگر عمری باشه به زودی انقلابی در راه است ...




Khp_alizadeh@yahoo.com

 سپاس شده توسطsopelboy (۱۳۹۰/۴/۱۰، ۲۳:۳۸:۰۸ عصر)
#43
بله دوست خوبم
هر وقت فعالش كنم همين ارور را ميده!
اما چون سايتم ماله مردم شهرمه نميتونم فعالش كنم تا ببيني!
لطفا هر وقت آنلاين هستي يه پي ام خصوص بده يا تو ياهو بو تا عالش كنم و ببيني!Dodgy
#44
راهی هست اون قسمت از انجمنی رو که میخوام نشون نده ؟؟؟

مثلاً بخش مقاله رو نشون نشده موقع گذاشتن مطلب جدید نشونش میده
#45
سلام

ببخشید این پلاگین دوتا نمایش داده میشه یعنی دوتا آخرین ارسالی ها دارم

5 بار فعال و غیر فعال کردم 3 بار پاک کردم دوباره ریختم ولی بازم به همین شکل هست
#46
برای این منظور باید بری توی قالب بعد بری توی Header بعدش باید متغیر {repost$} رو از دو تا به یکی تبدیل کنی و یکش رو پاک کنی
=============================

برای سفارش قالب اختصاصی به من پی ام بدهید

=============================

[برای ۱.۸] پوسته آدیداس (Adidas Theme)


 سپاس شده توسطnumb11 (۱۳۹۰/۴/۱۳، ۰۰:۳۲:۴۶ صبح)
#47
متغیرش رو باید از هدر حذف کنید. header templates>header
نصب مای بی بینصب پلاگیننصب و طراحی پوستهاصلاح کدهای قالبافزایش سرعت در GTmetrix با هزینه مناسب

درخواست از طریق پیام خصوصی
 سپاس شده توسطnumb11 (۱۳۹۰/۴/۱۳، ۰۰:۳۲:۵۸ صبح)
#48
(۱۳۹۰/۴/۱۳، ۰۰:۱۰:۵۳ صبح)M48D1 نوشته است: برای این منظور باید بری توی قالب بعد بری توی Header بعدش باید متغیر {repost$} رو از دو تا به یکی تبدیل کنی و یکش رو پاک کنی

دوست گلم مچکر درست شد . بزرگواری کردین .
#49
سلام یک درخواست از آقا حامد

داداش نام کاربری من رو توی سایتت تایید کن من امکان دانلود ندارم هنوز حساب کاربری من فعال نیست

زحمتش رو بکش نام کاربر من = ali-farahani

----------------------------------------------------------------------------

دوستانی که دنلود کردن زحمت می کشیدند حداقل پیوست می کردند تا اینقدر این ور اونور نریم ما .

ممنون خدانگهدار آقا حامد یادت نره ok .
#50
اقا مارم فعال کن YASER0421
ConfusedConfused وقتی ایمیل کار نمیکنه چرا حذفش نمیکینی؟
Angel
Angelموفقیت برای اشخاص کم ظرفیت مقدمه گستاخی استAngel


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  پلاگین متحرک آخرین ارسالی ها Last Posts Pars 52 57,617 ۱۳۹۰/۶/۲۶، ۰۹:۳۹:۰۸ صبح
آخرین ارسال: Doodoo

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان