۱۳۹۱/۵/۱۶، ۰۹:۳۷:۰۱ صبح
درود
کاربر
langarood
به مدت دو روز بن شد به علت پست بی جا در تاپیکی که موضوعش فرق دارد
کاربر
langarood
به مدت دو روز بن شد به علت پست بی جا در تاپیکی که موضوعش فرق دارد
|
* تاپیک چت روم مای بی بی ایران *
|
||||||||||||
|
۱۳۹۱/۵/۱۶، ۰۹:۳۷:۰۱ صبح
درود
کاربر langarood به مدت دو روز بن شد به علت پست بی جا در تاپیکی که موضوعش فرق دارد
۱۳۹۱/۵/۱۶، ۱۰:۳۵:۰۷ صبح
درود
بله این امکان وجود دارد که شما محتوای هر سایتی رو بخواین دان کنین اما بیاد به حجم سایت هم توجه داشته باشین که زیاد نشه مثلا همین مای بی بی رو میشه تمام مطالبش رو دانلود کرد یا میرید داخل یک گالری عکس میزنید کل عکسها شب تا صبح براتون بگیره یا یک سایت ویدئو یا هر چیزی که فکرشو بکنین آموزشش برای بعضی ه خوب نیست موفق باشین -----------
اینجا دیگه فعالیت نمیکنم
۱۳۹۱/۵/۱۶، ۱۳:۳۵:۴۵ عصر
کسب مدال طلا نوروزی و نقره نصیرشلال در مسابقات المیپیک رو تبریک میگم
![]() ![]() ![]()
۱۳۹۱/۵/۱۷، ۰۷:۰۰:۳۴ صبح
.....
کسی نیست؟ ....
۱۳۹۱/۵/۱۷، ۰۹:۱۶:۴۱ صبح
دوباره تو امیپک نامردی شد!
۱۳۹۱/۵/۱۷، ۰۹:۲۲:۰۳ صبح
خیلی بد حقشو خوردن
به قول ما تابلو بود عبدولی برای ما همان قهرمان همیشگیست
مهم بودن رو فراموش کن!
تیتر روزنامه ی یکشنبه، زباله ی روزدوشنبه است …
۱۳۹۱/۵/۱۷، ۱۲:۵۷:۲۵ عصر
قهوه خونه یاسر رشتی:
بله من در مای بی بی ایران گذارش گری میکنم این مسابقه زیبا رو.وزن برداران کشورمون با زدن وزنه 204 و 208 در حرکت یک ضرب در جایگاه دوم و سوم قرار دارن.حالا میریم تک به بک با بچه های مای بی بی ایران مصاحبه کنیم این شما و این AR@KST@R.اقای AR@KST@R نظر شما در مورد وزنه 204 کیلویی چی بود؟اقا کپی رایتش رو برداشته بودن.خدایا باز این حرف زدا .حالا میریم به سراق اقای Mohammad-Za اقا نظر شما چیه؟به نظر من باید اعضای بدنشون رو اهدا کنن.عجب ادمی هستی Mohammad-Za جان. و نفر بدی کسی نسیت جز doodoo عزیز.اقای doodoo نظر شما چیه؟doodoo:برو اون ور اعصاب ندارما دارم پلاگین مینویسم.مسابقه المپیک چی؟doodoo:هیس برو اونر بنت میکنما.باشه بخخشید .این شما و اینم جناب اقای Pars.اقای پارس نظرتون در مورد زدن وزنه المپیک چیه؟به نظر من باید به جای مرجع مای بی بی از واژه پشتیبانی مای بی بی استفاده کرد. یاسر:اخه خدایا چه ربطی داره؟
۱۳۹۱/۵/۱۷، ۱۴:۲۰:۰۰ عصر
امشب ترکونیدم 4تا مدال اودریم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
۱۳۹۱/۵/۱۷، ۱۴:۴۵:۲۱ عصر
درود
یاسر جان ی روز با ما شوخی نکنی نمیشه نه?!
۱۳۹۱/۵/۱۷، ۱۵:۲۵:۰۰ عصر
خب چرا با من شوخی نمیکنه؟ ببین چیکارش کردی دیگهههه
موفقیت برای اشخاص کم ظرفیت مقدمه گستاخی است![]() | ||||||||||||
|
|