۱۳۹۱/۵/۱۵، ۰۳:۱۸:۰۰ صبح
وات جون کم طاقت نیستم.....
بگذریم
خداوند همه ما رو نجات بده!
اقای عمیدی دیگه چه خبر؟
بگذریم
خداوند همه ما رو نجات بده!
اقای عمیدی دیگه چه خبر؟
|
* تاپیک چت روم مای بی بی ایران *
|
|||
|
۱۳۹۱/۵/۱۵، ۰۳:۱۸:۰۰ صبح
وات جون کم طاقت نیستم.....
بگذریم خداوند همه ما رو نجات بده! اقای عمیدی دیگه چه خبر؟
۱۳۹۱/۵/۱۵، ۰۸:۰۴:۱۹ صبح
درود خبری نیست
خدا نجاتمون نده صبر بده بهتر هستش
۱۳۹۱/۵/۱۵، ۰۸:۱۰:۵۵ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۳۹۱/۵/۱۵، ۰۸:۱۱:۴۱ صبح، توسط amirreza78.)
درود.
چه خبرا بروبچ؟ ![]() بروبچ کسی آواتر نداره بده من بزارم؟
قوه خونه یاسر رشتی:
بچه ها من این مدال طلای حمید صوریان رو تقدیم مینمایم به تمام شما واسه خودتون . اولین مدال طلای گاز پیکنیک ببخشید الاغ پیک نه المپیک تقدیم به شما میشوید عجب پشتکی زد ولیا
۱۳۹۱/۵/۱۵، ۱۴:۲۸:۵۵ عصر
خدارو.
شکر بعد ی هفته و اندی طلا گرفتیم
۱۳۹۱/۵/۱۶، ۰۰:۴۰:۳۶ صبح
امروز ایشالله سلیمی هم میگیره تکواندو هم کرمی ایشالله میگیره
۱۳۹۱/۵/۱۶، ۰۲:۳۳:۳۶ صبح
درود
چه خبرا؟ ![]()
۱۳۹۱/۵/۱۶، ۰۳:۲۵:۲۴ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۳۹۱/۵/۱۶، ۰۳:۲۷:۳۹ صبح، توسط Mohammad-Mo.)
سلامتی!شما چه خبر؟
میایید چت روم بزنیم؟!
دوستان با سلام
من به تازگی عضو شدم و یک سوال دارم اگه دوستان بتونن راهنمایی کنن ممنون میشم من میخاستم بدونم راهی هست تا بتونم یک سایت و یا یک تالار بزرگ در یک فروم را با تمام اطلاعات اون که شامل تصاویر و کلیپهای درون اون میشه رو دانلود کنم تا بتونم از اطلاعات اون چون خیلی زیاده در حالت آفلاین استفاده کنم.(اگر آموزش تصویری باشه که خیلی عالیه) لازم به ذکر است که در این فروم اعضا امکان دسترسی به امکانات سایت رو دارن و من هم عضوی از اونها هستم همچنین این سایت تحت پوشش همین انجمن مای بی بی هستش
۱۳۹۱/۵/۱۶، ۰۹:۲۰:۵۲ صبح
قهوه خونه یاسر رشتی:
خیر اگه چنین چیزی امکان داشت که ما انجمن دارا بد بخت بودیم تمام اطلاعاتمون قالبامون کلا همه چیمون لو میرفت.فقط اگه دست رسی به هاست باشه امکان پذیره.راه دیگری نیست.امشب کیا مسابقه دارن؟ ادیتور مای بی بی در پاسخ سریع برای من نمایش دادا نمیشه
| |||
|
|