هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 3 رأی - میانگین امتیازات: 4.33
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* تاپیک چت روم مای بی بی ایران *
#71
درود
کاربر
langarood
به مدت دو روز بن شد به علت پست بی جا در تاپیکی که موضوعش فرق داردWink
درود
.....
فعالیت مجدد برای کمک رسانی خدمت دوستان  Heart Heart Heart
 
راه ارتباطی : تلگرام



پاسخ
#72
درود
بله این امکان وجود دارد که شما محتوای هر سایتی رو بخواین دان کنین
اما بیاد به حجم سایت هم توجه داشته باشین که زیاد نشه
مثلا همین مای بی بی رو میشه تمام مطالبش رو دانلود کرد یا میرید داخل یک گالری عکس میزنید کل عکسها شب تا صبح براتون بگیره یا یک سایت ویدئو یا هر چیزی که فکرشو بکنین
آموزشش برای بعضی ه خوب نیست
موفق باشین
-----------
اینجا دیگه فعالیت نمیکنم 
پاسخ
#73
کسب مدال طلا نوروزی و نقره نصیرشلال در مسابقات المیپیک رو تبریک میگمBlushHeartHeartHeart
پاسخ
#74
.....
کسی نیست؟

....
پاسخ
#75
دوباره تو امیپک نامردی شد!Angry
پاسخ
 سپاس شده توسطamirreza78 (۱۳۹۱/۵/۱۸، ۰۳:۰۵:۱۳ صبح)
#76
خیلی بد حقشو خوردن Angel به قول ما تابلو بود Tongue

عبدولی برای ما همان قهرمان همیشگیست Heart
مهم بودن رو فراموش کن!

تیتر روزنامه ی یکشنبه، زباله ی روزدوشنبه است …


پاسخ
 سپاس شده توسطDoodoo (۱۳۹۱/۵/۱۷، ۰۹:۳۰:۳۰ صبح) ، amirreza78 (۱۳۹۱/۵/۱۸، ۰۳:۰۵:۱۹ صبح)
#77
قهوه خونه یاسر رشتی:

بله من در مای بی بی ایران گذارش گری میکنم این مسابقه زیبا رو.وزن برداران کشورمون با زدن وزنه 204 و 208 در حرکت یک ضرب در جایگاه دوم و سوم قرار دارن.حالا میریم تک به بک با بچه های مای بی بی ایران مصاحبه کنیم این شما و این AR@KST@R.اقای AR@KST@R نظر شما در مورد وزنه 204 کیلویی چی بود؟اقا کپی رایتش رو برداشته بودن.خدایا باز این حرف زداConfused.

حالا میریم به سراق اقای Mohammad-Za اقا نظر شما چیه؟به نظر من باید اعضای بدنشون رو اهدا کنن.عجب ادمی هستی Mohammad-Za جان.

و نفر بدی کسی نسیت جز doodoo عزیز.اقای doodoo نظر شما چیه؟doodoo:برو اون ور اعصاب ندارما دارم پلاگین مینویسم.مسابقه المپیک چی؟doodoo:هیس برو اونر بنت میکنما.باشه بخخشیدConfused.

این شما و اینم جناب اقای Pars.اقای پارس نظرتون در مورد زدن وزنه المپیک چیه؟به نظر من باید به جای مرجع مای بی بی از واژه پشتیبانی مای بی بی استفاده کرد.

یاسر:اخه خدایا چه ربطی داره؟Confused
Heart
پاسخ
 سپاس شده توسطMohammad-Mo (۱۳۹۱/۵/۱۷، ۱۴:۱۹:۰۱ عصر) ، Doodoo (۱۳۹۱/۵/۱۷، ۱۴:۴۴:۰۶ عصر) ، yaser0421 (۱۳۹۱/۵/۱۷، ۱۴:۴۶:۴۴ عصر) ، amirreza78 (۱۳۹۱/۵/۱۸، ۰۳:۰۶:۱۹ صبح) ، caren (۱۳۹۱/۵/۲۰، ۰۵:۵۴:۴۵ صبح)
#78
امشب ترکونیدم 4تا مدال اودریم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
پاسخ
 سپاس شده توسطwhat? (۱۳۹۱/۵/۱۷، ۱۴:۲۸:۰۷ عصر) ، amirreza78 (۱۳۹۱/۵/۱۸، ۰۳:۰۶:۲۳ صبح)
#79
درود
یاسر جان ی روز با ما شوخی نکنی نمیشه نه?!
درود
.....
فعالیت مجدد برای کمک رسانی خدمت دوستان  Heart Heart Heart
 
راه ارتباطی : تلگرام



پاسخ
#80
Big Grin خب چرا با من شوخی نمیکنه؟ ببین چیکارش کردی دیگهههه
Angelموفقیت برای اشخاص کم ظرفیت مقدمه گستاخی استAngel
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان