هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 3 رأی - میانگین امتیازات: 4.33
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* تاپیک چت روم مای بی بی ایران *
#91
(۱۳۹۱/۵/۱۷، ۱۲:۵۷:۲۵ عصر)what? نوشته است: قهوه خونه یاسر رشتی:

بله من در مای بی بی ایران گذارش گری میکنم این مسابقه زیبا رو.وزن برداران کشورمون با زدن وزنه 204 و 208 در حرکت یک ضرب در جایگاه دوم و سوم قرار دارن.حالا میریم تک به بک با بچه های مای بی بی ایران مصاحبه کنیم این شما و این AR@KST@R.اقای AR@KST@R نظر شما در مورد وزنه 204 کیلویی چی بود؟اقا کپی رایتش رو برداشته بودن.خدایا باز این حرف زداConfused.

حالا میریم به سراق اقای Mohammad-Za اقا نظر شما چیه؟به نظر من باید اعضای بدنشون رو اهدا کنن.عجب ادمی هستی Mohammad-Za جان.

و نفر بدی کسی نسیت جز doodoo عزیز.اقای doodoo نظر شما چیه؟doodoo:برو اون ور اعصاب ندارما دارم پلاگین مینویسم.مسابقه المپیک چی؟doodoo:هیس برو اونر بنت میکنما.باشه بخخشیدConfused.

این شما و اینم جناب اقای Pars.اقای پارس نظرتون در مورد زدن وزنه المپیک چیه؟به نظر من باید به جای مرجع مای بی بی از واژه پشتیبانی مای بی بی استفاده کرد.

یاسر:اخه خدایا چه ربطی داره؟Confused

سلام

اقا یاسر شب ها تو اب نمک میخوابی هههههههههههه
خدایش جالب بود کلی خندیدم دمت گرم
پاسخ
#92
قهوه خونه یاسر رشتی مایل به تبادل لینک است:

عجب قهوه خونه ای دارمBig Grin.

سلام بچه ها خوبین؟چه خبر؟گور به گور بشید بیاید یه چیز بنویسید خو.

اخبار انجمن مای بی بی به تاریخ 11 آگوست 2012

[تصویر:  mosahebe.gif]سلام میام به سراغ doodoo.خوبی اقای doodoo شنیدیم به چند تا از بچه ها درگیر شدی سر اسم یه پلاگین راسته؟doodoo:بله اقا درسته من دیگه نمیکنم.جان؟چی؟نمیکنی؟یعنی چی اقا درست صحبت کن مرتیکه بی ادب.با کله میام تو دماغت پات بشکنه ها[تصویر:  chair.gif].

[تصویر:  mosahebe.gif] بله میریم به سراغ اقای caren.نام کاربریت خیلی ضایعه caren یعنی چی.مرد حسابی کره هم شد نام کاربری؟

ااااااااا سلام Omid StaR! خوبی؟[تصویر:  jish.gif] مردک این چه حرکتیه خجالت بکش.هر جا پیدا میکنی یادگاری میذاری؟Sleepy.عجب ادمی هستی.
Heart
پاسخ
 سپاس شده توسطamirreza78 (۱۳۹۱/۵/۲۱، ۰۳:۵۹:۳۱ صبح)
#93
(۱۳۹۱/۵/۲۰، ۱۲:۲۶:۵۶ عصر)what? نوشته است: [تصویر:  mosahebe.gif] بله میریم به سراغ اقای caren.نام کاربریت خیلی ضایعه caren یعنی چی.مرد حسابی کره هم شد نام کاربری؟

کره نیسته وکارن هست
اصیلا اسم ارمنی هست واسم یکی از پادشاهان ارمنستان بوده یکی از معنی هاش هم میشه جنگجو به زبان فارسی
حالا دوست داری بیام تو قهوه خونت جنگ راه بندازمBig Grin
پاسخ
#94
من مصاحبه نمیکنما گفته باشم.قهوه خونه یاسر رشتی!Big Grin
پاسخ
#95
سر کدوم اسم پلاگین یاسر رشتی
نه من فقط سر میبرم تو کار دماغ نیستم
خداییش با همه درگیر شدم غیر از تو یاسر رشتیTongueSmile
درود
.....
فعالیت مجدد برای کمک رسانی خدمت دوستان  Heart Heart Heart
 
راه ارتباطی : تلگرام



پاسخ
#96
(۱۳۹۱/۵/۲۰، ۱۲:۳۶:۰۲ عصر)caren نوشته است:
(۱۳۹۱/۵/۲۰، ۱۲:۲۶:۵۶ عصر)what? نوشته است: [تصویر:  mosahebe.gif] بله میریم به سراغ اقای caren.نام کاربریت خیلی ضایعه caren یعنی چی.مرد حسابی کره هم شد نام کاربری؟

کره نیسته وکارن هست
اصیلا اسم ارمنی هست واسم یکی از پادشاهان ارمنستان بوده یکی از معنی هاش هم میشه جنگجو به زبان پارسی
حالا دوست داری بیام تو قهوه خونت جنگ راه بندازمBig Grin


قهوه خونه یاسر رشتی:

اقا نام کاربریت سخته من بهت میگم کره.بیا قوه خونه بعد دعوا میگیریم من هی میزنمت تو کتک میخوری من میزنم تو کتک میخوری یهو جریان دعوا عوض میشه تو کتک میخوری من میزنمت تو کتک میخوری من میزنمت.


جناب اقای KAMRANASD یا به روایتی کمربند.دوست من جناب اقای کمربند عکس کنار ایدیت خیلی ضایستا.مرد حسابی عوض کن اون عکسو گذاشتی هی میپری به پر پای بچه ها خودم به شخصه شاده بودم تو 5 6 تا پست درگیری ایجاد کردی.

[تصویر:  mosahebe.gif]جناب doodoo همونی که تازه نوشتی روشم قیمت گذاشتی یه بنده خدا بهت گفت چرا زدی محصول doodoo تو هم قاطی کردی واسه طرف گرچه بگم.ژستت بستنی یخی هم آب نمیکنهTongue.

خدایا 28 روز دیگه از خدمت سربازیم مونده خودت این 28 روز رو واسم زود تموم کن نوکرتم.از فشار زیاد عقلم رو خوردمAngel.
Heart
پاسخ
 سپاس شده توسطMohammad-Mo (۱۳۹۱/۵/۲۰، ۱۴:۳۰:۳۲ عصر) ، amirreza78 (۱۳۹۱/۵/۲۱، ۰۴:۰۰:۵۵ صبح)
#97
Big Grin ای خدا اگه خدایی یه 1 ماه اضافه خدمت به این هم اسم ما بده یکم حال کنیم
Angelموفقیت برای اشخاص کم ظرفیت مقدمه گستاخی استAngel
پاسخ
#98
کمی تشنج لازمه!!!!!!!!!!!!!!Big GrinTongue
پاسخ
#99
یاسر واقعا مختم تو سربازی از دست دادی من جات بودم شکایت میکردم
درود
.....
فعالیت مجدد برای کمک رسانی خدمت دوستان  Heart Heart Heart
 
راه ارتباطی : تلگرام



پاسخ
سلام.

بچه ها نمی دونم بدبختانه یا خوشبختانه ولی مدرسمون کلاس گذاشته اونم اجباریAngryAngryAngry

از فردا شروع می شه تا 12 شهریور .

(روز های فرد)

خدا کنه گند نزنه به نت.


-------------------

یاسر دمت گم خیلی خندیدم( کره و کمربند) LoooooooooooooL

بای .Heart
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان