با تشکر از دوستان به خاطر ادیتور فوقالعادشان
مشکلی که من دارم اینه که در پاسخ پیشرفته پیغام میده "پیامی وارد نشده است"
چطور باید این مشکلو حل کنم؟
![[تصویر: jx67n81zmkwp0gsamy32.gif]](http://www.img.upnload.com/images/jx67n81zmkwp0gsamy32.gif)
مشکلی که من دارم اینه که در پاسخ پیشرفته پیغام میده "پیامی وارد نشده است"
چطور باید این مشکلو حل کنم؟
![[تصویر: jx67n81zmkwp0gsamy32.gif]](http://www.img.upnload.com/images/jx67n81zmkwp0gsamy32.gif)




