۱۳۹۰/۱۱/۸، ۱۱:۱۸:۳۳ صبح
.
از این پس به جای نام جعلی فارسی می نویسم :
پارسی
پارسی
![[تصویر: cpxb2lbk0zjrndhh06lw.png]](http://www.up.darhayebaz.com/images/cpxb2lbk0zjrndhh06lw.png)
|
قالب بسیار زیبای elmisland
|
|||||||||||||||
|
۱۳۹۰/۱۱/۸، ۱۱:۱۸:۳۳ صبح
.
از این پس به جای نام جعلی فارسی می نویسم :
پارسی ![]()
۱۳۹۰/۱۱/۸، ۱۱:۴۷:۲۱ صبح
من منظور شمارو متوجه نشدم . این قالبی که الان روی انجمن شما فعاله مثل بقیه قالبهاس و عرضش تمام صفحه ی مرورگر رو در بر گرفته .
یه شات قرار بدین من بهتر متوجه بشم
انجمن آریانیک
http://aria-nik.net http://aria-nik.com
۱۳۹۰/۱۱/۸، ۱۲:۰۲:۱۹ عصر
وارد global.css بشيد در قسمت container :
کد php: width: auto! important;
۱۳۹۰/۱۱/۸، ۱۲:۱۳:۳۵ عصر
ممنون
ببینید این تصویر رو گرفتم . واسه خودم اینجوری نشون میده . کناره هاش زیاد فاصله هس ![]() با تشکر
.
از این پس به جای نام جعلی فارسی می نویسم :
پارسی ![]()
۱۳۹۰/۱۱/۸، ۱۲:۲۹:۱۸ عصر
واسه من که کامل نشون میده
احتمالا با منیتورهای واید اینطوریه . من متاسفانه نمیتونم کمکتون کنم . صبر کنین بچه های طراح قالب کمکتون کنن
انجمن آریانیک
http://aria-nik.net http://aria-nik.com
۱۳۹۰/۱۱/۸، ۱۲:۳۶:۵۵ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۳۹۰/۱۱/۸، ۱۲:۵۴:۴۴ عصر، توسط Mt edition.)
بستگی به رزولوشن (درست گفتم؟
) سیستم داره که روی 1024 چند باشه 800 باشه من فک می کنم برای این قالبwidth: 960; گذاشتم میشه درصد گذاشت که تو همه بزرگ باشه ولی چند جال قالب مثل هدر بهم می خوره باز نظرات طراحان حرفه ای (ارکستار) هم بپرسید
۱۳۹۰/۱۱/۸، ۱۲:۵۲:۵۲ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۳۹۰/۱۱/۸، ۱۲:۵۴:۰۰ عصر، توسط king_yekta.)
ممنون دوستان
از کد اقای Night هم استفاده کردم ( کد زیر ) width: auto! important; همه جا درست شد به غیر از هدر و قسمت پنل کاربر . بازم ممنونم که وقت گذاشتید ![]() با تشکر
.
از این پس به جای نام جعلی فارسی می نویسم :
پارسی ![]()
۱۳۹۰/۱۱/۹، ۰۵:۴۴:۴۲ صبح
همين كد را در قسمت logo و panel اضافه كنيد تا مشكل اون قسمت ها هم حل بشه.
۱۳۹۱/۵/۳۰، ۱۵:۳۴:۳۴ عصر
دوست عزیز به :
پنل مدیری>قالب ها و پوسته ها < پوسته مورد نظر>اون پایین نوشته تصویر (لوگو) انجمن لینکه زیرشو عوض کنید.
۱۳۹۱/۶/۸، ۱۹:۰۹:۲۳ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۳۹۱/۶/۸، ۱۹:۱۳:۰۳ عصر، توسط Zebel Khan.)
درود
از انتشار این قالب ممنون هستم. من از آخرین نسخه مای بی بی استفاده میکنم. زمان نصب پیغام خطا میده : نقلقول: خطا(ها)ی زیر رخ داده است: ممنون می شوم راهنمایی کنید.
جهت اطلاع مدیران : من انجمن تجاری ساخته ام - دوست ندارم موتور های جستجو نام انجمن را در اینجا ایندکس کنند.
جهت چک کردن یک پ.خ بدهید تا آدرس را برایتان ارسال کنم. جهت اطلاع دیگر دوستان: اگر کسی سوالی در مورد ساخت وب سایت با جوملا داشت میتوانم کمک کنم. | |||||||||||||||
|
|
| موضوعهای مشابه… | |||||
| موضوع | نویسنده | پاسخ | بازدید | آخرین ارسال | |
|
|
قالب رایگان و بسیار زیبای Browney هدیه ای به مای بی بی ایران | Christian | 5 | 10,028 |
۱۳۹۰/۶/۳۰، ۱۹:۳۹:۱۵ عصر آخرین ارسال: Christian |
| قالب بسیار زیبای MI Brown برای 1.6 | red_boy | 13 | 16,278 |
۱۳۹۰/۴/۲، ۲۲:۵۰:۳۲ عصر آخرین ارسال: Pars |
|