هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پیشنهاد برای ساخت کلیدی مانند تشکر به نام خوشم نیامد
#11
منم موافقم Smile
پاسخ
 سپاس شده توسطCancer9003 (۱۳۹۰/۱/۶، ۰۰:۰۴:۱۲ صبح)
#12
کسی توانایی ساختش رو داره
پاسخ
 سپاس شده توسطCancer9003 (۱۳۹۰/۱/۶، ۰۰:۰۴:۱۴ صبح)
#13
ولی به نظر من این پلاگین کارایی خاصی نداره .

چون کاربران میترسند پستی بزنند که بهشون بجای تشکر خوشم نیومد باشه.Big Grin
و هم باعث میشه زیر هر پست شلوغ بشه .

البته نظر شخصی هستش.
پاسخ
 سپاس شده توسطYaseR (۱۳۹۰/۱/۵، ۱۹:۳۳:۱۳ عصر) ، Cancer9003 (۱۳۹۰/۱/۶، ۰۰:۰۴:۰۴ صبح)
#14
شاید هم کینه و دعوا را بیفته !! این به اون بزنه خوشم نمیاد اون به این بعد هرج و مرج ایجاد بشه Tongue

از این لحاظ بده Big Grin
پاسخ
 سپاس شده توسطCancer9003 (۱۳۹۰/۱/۶، ۰۰:۰۳:۵۹ صبح)
#15
ولی در کل مفید هستش
کاربر ها تلاش میکنن بجای کپی پیست کردن مطالبی که جالب نیستن پست های بهتری قرار بدن
پاسخ
 سپاس شده توسطCancer9003 (۱۳۹۰/۱/۶، ۰۰:۰۳:۵۶ صبح)
#16
همه اينا درسته مخصوصاً كه هر مطلبي رو منتشر نميكنن. اعتبار واسه كاربرا خيلي مهمه اگه سپاس هم همون اهميت رو داشته باشه خيلي عالي ميشه
واسه شلوغ نشدن پايين پست بيتها هم ميشه يه كارايي كرد. براي مثال فقط تعداد سپاس ها و نپسنديدن ها نوشته بشه براي ديدن كساني كه دكمه ها رو زدن هم رو هر كدوم كه خواستند كليك كنند. يا هر كدوم رو تا 10 نفر بنويسه و بقيه اش رو بصورت n بيشتر (مثل زير انجمنها) نشون بده.
راه هاي مختلفي هست. اينا 2تاش بود مطمئناً دوستان راهكارها و نظرات بهتري هم ميتونن ارائه بدن
نصب مای بی بینصب پلاگیننصب و طراحی پوستهاصلاح کدهای قالبافزایش سرعت در GTmetrix با هزینه مناسب

درخواست از طریق پیام خصوصی
پاسخ
#17
برای اینکه دعوا نشه ، بهتره کسایی که Dislike‌رو انتخاب می کنن مشخص نباشن و فقط تعداد نوشته بشه (مثل همین پلاگینی که الان موجود هست)
پاسخ
 سپاس شده توسطشماره مجازی (۱۴۰۱/۸/۲۶، ۰۱:۴۷:۰۲ صبح) ، گراف مسنجر (۱۴۰۱/۱۰/۳، ۰۴:۰۹:۳۹ صبح) ، چارتر ۴۲۴ (۱۴۰۲/۹/۱۲، ۱۵:۰۸:۳۸ عصر)


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان