۱۳۹۰/۱/۵، ۱۹:۱۰:۲۵ عصر
منم موافقم
|
پیشنهاد برای ساخت کلیدی مانند تشکر به نام خوشم نیامد
|
||||||||||||||||||
|
۱۳۹۰/۱/۵، ۱۹:۱۰:۲۵ عصر
منم موافقم
۱۳۹۰/۱/۵، ۱۹:۲۸:۰۵ عصر
کسی توانایی ساختش رو داره
۱۳۹۰/۱/۵، ۱۹:۲۹:۱۵ عصر
ولی به نظر من این پلاگین کارایی خاصی نداره .
چون کاربران میترسند پستی بزنند که بهشون بجای تشکر خوشم نیومد باشه. ![]() و هم باعث میشه زیر هر پست شلوغ بشه . البته نظر شخصی هستش.
۱۳۹۰/۱/۵، ۱۹:۳۳:۰۳ عصر
شاید هم کینه و دعوا را بیفته !! این به اون بزنه خوشم نمیاد اون به این بعد هرج و مرج ایجاد بشه
![]() از این لحاظ بده
۱۳۹۰/۱/۵، ۲۰:۴۴:۰۰ عصر
ولی در کل مفید هستش
کاربر ها تلاش میکنن بجای کپی پیست کردن مطالبی که جالب نیستن پست های بهتری قرار بدن
۱۳۹۰/۱/۶، ۰۰:۰۳:۴۲ صبح
همه اينا درسته مخصوصاً كه هر مطلبي رو منتشر نميكنن. اعتبار واسه كاربرا خيلي مهمه اگه سپاس هم همون اهميت رو داشته باشه خيلي عالي ميشه
واسه شلوغ نشدن پايين پست بيتها هم ميشه يه كارايي كرد. براي مثال فقط تعداد سپاس ها و نپسنديدن ها نوشته بشه براي ديدن كساني كه دكمه ها رو زدن هم رو هر كدوم كه خواستند كليك كنند. يا هر كدوم رو تا 10 نفر بنويسه و بقيه اش رو بصورت n بيشتر (مثل زير انجمنها) نشون بده. راه هاي مختلفي هست. اينا 2تاش بود مطمئناً دوستان راهكارها و نظرات بهتري هم ميتونن ارائه بدن نصب مای بی بی • نصب پلاگین • نصب و طراحی پوسته • اصلاح کدهای قالب • افزایش سرعت در GTmetrix با هزینه مناسب
درخواست از طریق پیام خصوصی
۱۳۹۰/۱/۶، ۰۰:۴۲:۲۹ صبح
برای اینکه دعوا نشه ، بهتره کسایی که Dislikeرو انتخاب می کنن مشخص نباشن و فقط تعداد نوشته بشه (مثل همین پلاگینی که الان موجود هست)
| ||||||||||||||||||
|
|