هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 16 رأی - میانگین امتیازات: 3.75
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پوسته زیبای photoshop bliss v3
#81
این قالب درست ترجمه نشده.
مثلا ستاره های امتیاز دهی به موضوع(اونایی که بالای هر تاپیک نمایش داده میشن)سمت چپ عبارت "امتیاز دهی به موضوع" قرار گرفته است.
پاسخ
#82
(۱۳۹۰/۳/۲۸، ۲۳:۴۲:۴۶ عصر)jafari52 نوشته است: در global.css قسمت navigation هم باید عرضش تنظیم بشه البته دستکاری کن تا به اندازه مطلوب در بیاد فکر کنم نسبت به عرض قالب و هدر حدود 25 پیکسل بیشتر باشه!!!
خب مشکل شما ربطی به پلاگین تشکر نداره، شما پلاگین آواتور پیشفرض و آمار کامل تایپک و ... هم نصب کردی منظورم اینها بود که درست نشون نمیده!
من اونهارو از کجا باید دانلودشون کنم؟تو این فروم سرچ کردم چیزی پیدا نکرد.
---------------------------------------------
ویرایش:
اواتار پیشفرض رو گرفتم.اون یکی رو پیدا نکردم.
---------------------------------------------
ویرایش2:
اون یکی هم پیدا شد.نمیگید مجبور میشم خودم بگردمBig Grin.باتشکر
پاسخ
#83
دوستان یک مشکل جدید پیدا کردم.اون بالا(navigation)از چپ به راست مینویسه و اون صفحه ای که در اون هستیم سمت چپ قرار میگیره و درست طبقه بندی نمیشه:
[تصویر:  09sci8cxuf6zck0zlo6v.jpg]
چجوری باید درستش کنم تا از راست به چپ طبقه بندی کنه و اون صفحه ای که در اون قرار داریم چپ قرار بگیره؟
در ضمن امتیاز به موضوع رو چجوری میتونم بیارم سمت چپ؟باتشکر
پاسخ
#84
به خاطر اینه که از انگلیسی و فارسی باهم استفاده کردی اگه همه مسیر اون بالا لاتین باشه یا فارسی درست نشون میده!
درعجبم از متمدن نماهایی که دم از فرهنگ ایرانی می زنند و در عمل، خود تابع فرهنگ غربند!!
پاسخ
 سپاس شده توسطBrothers (۱۳۹۰/۳/۲۹، ۱۷:۱۰:۴۸ عصر)
#85
(۱۳۹۰/۳/۲۹، ۱۵:۵۳:۵۱ عصر)jafari52 نوشته است: به خاطر اینه که از انگلیسی و فارسی باهم استفاده کردی اگه همه مسیر اون بالا لاتین باشه یا فارسی درست نشون میده!
امتیاز به موضوع رو چی کار کنم؟باتشکر
پاسخ
#86
به این قسمت Forum Display قالبت برو و در بخش forumdisplay_threadlist به صورت زیر تغییر بده یعنی هرجاش نوشته right تبدیل به left کن و برعکس!!
کد:
<div class="float_right">
    {$multipage}
</div>
<div class="float_left" style="margin-top: 4px;">
    {$newthread}
</div>
همینطور در قسمت Show Thread قالبت، بخش showthread کدها رو به صورت زیر تغییر بده مثل دفعه قبلی:
کد:
<div class="float_right">
        {$multipage}

    </div>
    <div class="float_left">
        {$newreply}
    </div>

البته دقت کن در این قسمت کد بالا دوبار به کار رفته هردوجا رو تغییر بده!!

درعجبم از متمدن نماهایی که دم از فرهنگ ایرانی می زنند و در عمل، خود تابع فرهنگ غربند!!
پاسخ
#87
(۱۳۹۰/۳/۲۹، ۱۷:۱۳:۵۰ عصر)jafari52 نوشته است: به این قسمت Forum Display قالبت برو و در بخش forumdisplay_threadlist به صورت زیر تغییر بده یعنی هرجاش نوشته right تبدیل به left کن و برعکس!!
کد:
<div class="float_right">
    {$multipage}
</div>
<div class="float_left" style="margin-top: 4px;">
    {$newthread}
</div>
همینطور در قسمت Show Thread قالبت، بخش showthread کدها رو به صورت زیر تغییر بده مثل دفعه قبلی:
کد:
<div class="float_right">
        {$multipage}

    </div>
    <div class="float_left">
        {$newreply}
    </div>

البته دقت کن در این قسمت کد بالا دوبار به کار رفته هردوجا رو تغییر بده!!
این چیزی که شما میگید هیچ تاثیری در امتیاز موضوع نداره فقط ارسال پاسخ و موضوع رو چپ و راست میبره.
پاسخ
#88
آموزشهای ترجمه پوسته رو بخونید مشکلتون حل میشه
نصب مای بی بینصب پلاگیننصب و طراحی پوستهاصلاح کدهای قالبافزایش سرعت در GTmetrix با هزینه مناسب

درخواست از طریق پیام خصوصی
پاسخ
#89
(۱۳۹۰/۳/۲۹، ۱۸:۰۳:۳۲ عصر)Cancer9003 نوشته است: آموزشهای ترجمه پوسته رو بخونید مشکلتون حل میشه
من به جواب هر چه سریعتر نیاز دارم.به آموزش نیاز ندارم.بعدا میخونمش.الان جواب میخوام.باتشکر
پاسخ
#90
جوابتون توی آموزشها هست. کلش 5 دقیقه طول نمیکشه. آموزش آماده شده زحمت خوندنش با شماست لقمه آماده هم حاضر نیستین بخورین؟ حتماً باید براتون بجون؟
نصب مای بی بینصب پلاگیننصب و طراحی پوستهاصلاح کدهای قالبافزایش سرعت در GTmetrix با هزینه مناسب

درخواست از طریق پیام خصوصی
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان