هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 16 رأی - میانگین امتیازات: 3.75
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پوسته زیبای photoshop bliss v3
این آدرسی که برای انجمنت نوشتی به یه سایت عربی لینک میشه دوست من و نتونستم سایتتو ببینم اما احتمالا باید در Css قالبتون کلاس Post_body را ویرایش کنید .
این در مورد فونت بالای نقل قول .
اون یکی هم نفهمیدم کجا رو میگی . دقیق بگو تا بهت بگم .

موفق باشین
انجمن آریانیک

http://aria-nik.net

http://aria-nik.com

پاسخ
(۱۳۹۰/۱۰/۲۱، ۱۴:۱۲:۱۱ عصر)arianik نوشته است: این آدرسی که برای انجمنت نوشتی به یه سایت عربی لینک میشه دوست من و نتونستم سایتتو ببینم اما احتمالا باید در Css قالبتون کلاس Post_body را ویرایش کنید .
این در مورد فونت بالای نقل قول .
اون یکی هم نفهمیدم کجا رو میگی . دقیق بگو تا بهت بگم .

موفق باشین

آدرس رو اصلاح کردم..
من دو تا مشکل دارم.. یکی خود متن پست هاست.. که Bold هست و یه کم گنده است به نظرم..
یکی متنی که توی QUOTE میزارم یا همون نقل قول که خیلی سایه میده و متن رو غیر خوانا میکنه
h_r_v از July 2010 عضو مرجع فارسی MyBB می باشد.
تخصصی ترین فروم ویندوز موبایل : http://iosgamers.ir/forum
پاسخ
توی global.css همه ی bold ها و semi-bold ها رو normal کردم ولی بازم متن ها خیلی bold هستن.. کجا میشه کوچکترشون کرد و از bold درشون اورد؟
h_r_v از July 2010 عضو مرجع فارسی MyBB می باشد.
تخصصی ترین فروم ویندوز موبایل : http://iosgamers.ir/forum
پاسخ
فرومت رو نگاه کردم . اول اینکه اون حالت بولد و سایه دار رو نداره . دوما اون دو قسمتی که مد نظر شماست ، قسمت اول از کلاس quick jump و قسمت دوم از کلاس post body فرمان میگیرن . ویرایش های مد نظرتون رو در Global.css بر روی این دو کلاس فوق انجام بدین .

موفق باشید
انجمن آریانیک

http://aria-nik.net

http://aria-nik.com

پاسخ
من هر کاری که میکنم وقتی یهه فایل با فرمت rar آپ میکنم و در هاست میخوام unzip کنم کامل باز نمیشه...
اگه میشه کمکم کنید...
پاسخ
والا من تا جایی که میدونم اغلب هاست ها اصلا پسوند rar رو نمیشناسن . شما چطوری اکسترکت میکنی ؟ حالا کامل یا نصفه ؟

با پسوند زیپ آپلود کنین و نتیجه رو تست کنید
انجمن آریانیک

http://aria-nik.net

http://aria-nik.com

پاسخ
درود
از اراک استار بخواین ایشون وارد هستن تو قالب و پوسته
موفق باشید Smile
پاسخ
خیلی ممنونم که به من آموزش دادید.
کارم راه افتاد و فقط یه سوال دیگه:اگه من یه سری عکی رو برای یه قالب رو هاستم آپ کنم دیگه نمیتونم از قالب قبلی استفاده کنم؟
پاسخ
شما پوشه ی عکس ها آپلود می کنین توی هاست نه عکس ها رو - این طوری می تونید تمام پوسته ها رو جانشین کنید ...!
پاسخ
بله.متوجه شدم
ولی من الآن که این پوسته رو نصب کردم دیدم که ساعت سایت درست کار نمیکنه
چه جوری میشه ساعت و تاریخ سایت رو تنظیم کرد؟
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان