ارسالها: 320
موضوعها: 27
تاریخ عضویت: ۸ شهريور ۱۳۸۹
اعتبار:
23
این فایل رو دانلود کنید ان شاء الله که مشکلتون حل بشه
http://community.mybbiran.com/thread-312...l#pid41644
درعجبم از متمدن نماهایی که دم از فرهنگ ایرانی می زنند و در عمل، خود تابع فرهنگ غربند!!
ارسالها: 320
موضوعها: 27
تاریخ عضویت: ۸ شهريور ۱۳۸۹
اعتبار:
23
۱۳۹۰/۳/۲۷، ۱۶:۱۱:۵۷ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۳۹۰/۳/۲۷، ۱۶:۲۳:۵۷ عصر، توسط jafari52.)
برو توی تنظیمات قالبت توی Index این کدها رو حذف کن:
کد:
<!-- footer bar -->
<div id="divBar" class="footerBar">
<iframe id="_FOOTERBAR" name="_FOOTERBAR" src="{conf var="url"}footerbar/footerbar.php" style="width: 100%; height: 32px; border: 0px; background-color: transparent;" frameborder="0" allowTransparency="true"></iframe>
</div>
<!-- menu -->
<div ID="app_menu" style="position:absolute;left:20px;bottom:36px;z-index:2000;visibility:hidden;">
<iframe name="_MENU" id="_MENU" src="{conf var="url"}footerbar/menu.php" onLoad="show_MENU();" scrolling="no" width="152" frameborder="0" allowtransparency="true"></iframe>
</div>
<!-- online -->
<div ID="app_online" style="position:absolute;left:85%;bottom:36px;z-index:2000;visibility:hidden;">
<iframe name="_ONLINE" id="_ONLINE" src="{conf var="url"}footerbar/online.php" onLoad="show_ONLINE();" scrolling="no" width="152" frameborder="0" allowtransparency="true"></iframe>
</div>
<!-- status -->
<div ID="app_status" style="position:absolute;left:83%;bottom:36px;z-index:2000;visibility:hidden;">
<iframe name="_STATUS" id="_STATUS" src="{conf var="url"}footerbar/status.php" onLoad="show_STATUS();" scrolling="no" width="152" frameborder="0" allowtransparency="true"></iframe>
</div>
خب مجدد این رو نصب کن ان شاء الله که دیگه مشکلی نباشه!!!
http://community.mybbiran.com/thread-312...l#pid41694
درعجبم از متمدن نماهایی که دم از فرهنگ ایرانی می زنند و در عمل، خود تابع فرهنگ غربند!!
ارسالها: 3
موضوعها: 0
تاریخ عضویت: ۱۰ خرداد ۱۳۹۰
اعتبار:
0
خداییش ایول به این انجمن ،انجمن کار راه اندازیه و در ضمن ممنون آقای جعفری که قالب رو راه انداختی واقعا متشکرم.
ارسالها: 56
موضوعها: 4
تاریخ عضویت: ۶ خرداد ۱۳۹۰
اعتبار:
0
دوستان مشکل دومم رو تونستم نصف حل کنم ولی هنوز عرض هدر کم نشده.چجوری میتونم اون رو هم کم کنم؟باتشکر
ارسالها: 320
موضوعها: 27
تاریخ عضویت: ۸ شهريور ۱۳۸۹
اعتبار:
23
برای تنظیم هدر یا عرض انجمن باید به قسمت global.css قالب مراجعه کنی و width دو قسمت header و containter تنظیم کنی بقیه مشکلاتتون مربوط به پلاگین مربوطه هست غیر فعال و مجدد نصب کنید
درعجبم از متمدن نماهایی که دم از فرهنگ ایرانی می زنند و در عمل، خود تابع فرهنگ غربند!!
ارسالها: 320
موضوعها: 27
تاریخ عضویت: ۸ شهريور ۱۳۸۹
اعتبار:
23
در global.css قسمت navigation هم باید عرضش تنظیم بشه البته دستکاری کن تا به اندازه مطلوب در بیاد فکر کنم نسبت به عرض قالب و هدر حدود 25 پیکسل بیشتر باشه!!!
خب مشکل شما ربطی به پلاگین تشکر نداره، شما پلاگین آواتور پیشفرض و آمار کامل تایپک و ... هم نصب کردی منظورم اینها بود که درست نشون نمیده!
درعجبم از متمدن نماهایی که دم از فرهنگ ایرانی می زنند و در عمل، خود تابع فرهنگ غربند!!