هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 16 رأی - میانگین امتیازات: 3.75
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پوسته زیبای photoshop bliss v3
#71
فایل index.html در مسیر زیر موجود نیست. فایل رو دوباره آپلود کنید

کد:
/hoteditor/index.html
نصب مای بی بینصب پلاگیننصب و طراحی پوستهاصلاح کدهای قالبافزایش سرعت در GTmetrix با هزینه مناسب

درخواست از طریق پیام خصوصی
پاسخ
#72
این فایل رو دانلود کنید ان شاء الله که مشکلتون حل بشه
http://community.mybbiran.com/thread-312...l#pid41644
درعجبم از متمدن نماهایی که دم از فرهنگ ایرانی می زنند و در عمل، خود تابع فرهنگ غربند!!
پاسخ
#73
(۱۳۹۰/۳/۲۷، ۰۱:۵۳:۵۶ صبح)jafari52 نوشته است: این فایل رو دانلود کنید ان شاء الله که مشکلتون حل بشه
http://community.mybbiran.com/thread-312...l#pid41644

خیلی ممنون این مشکلش درست شد ولی پس زمینش یه مشکل پیدا کرده.
یه پس زمینه شیشه ای اضافی اومده روی پس زمینه گرافیکی.میشه این رو هم برام درست کنید.
به علاوه در فوتر صفحه انجمن ارور میده:
Not Found

The requested URL /{conf var= was not found on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

ممنون میشم اگر این اشکالات هم درست کنین.
بسیار متشکر
پاسخ
#74
برو توی تنظیمات قالبت توی Index این کدها رو حذف کن:

کد:
<!-- footer bar -->

    <div id="divBar" class="footerBar">
    <iframe id="_FOOTERBAR" name="_FOOTERBAR" src="{conf var="url"}footerbar/footerbar.php" style="width: 100%; height: 32px; border: 0px; background-color: transparent;" frameborder="0" allowTransparency="true"></iframe>
    </div>

    <!-- menu  -->

    <div ID="app_menu" style="position:absolute;left:20px;bottom:36px;z-index:2000;visibility:hidden;">
    <iframe name="_MENU" id="_MENU" src="{conf var="url"}footerbar/menu.php" onLoad="show_MENU();" scrolling="no" width="152" frameborder="0" allowtransparency="true"></iframe>
    </div>

    <!-- online -->

    <div ID="app_online" style="position:absolute;left:85%;bottom:36px;z-index:2000;visibility:hidden;">
    <iframe name="_ONLINE" id="_ONLINE" src="{conf var="url"}footerbar/online.php" onLoad="show_ONLINE();" scrolling="no" width="152" frameborder="0" allowtransparency="true"></iframe>
    </div>

    <!-- status -->

    <div ID="app_status" style="position:absolute;left:83%;bottom:36px;z-index:2000;visibility:hidden;">
    <iframe name="_STATUS" id="_STATUS" src="{conf var="url"}footerbar/status.php" onLoad="show_STATUS();" scrolling="no" width="152" frameborder="0" allowtransparency="true"></iframe>
    </div>

خب مجدد این رو نصب کن ان شاء الله که دیگه مشکلی نباشه!!!

http://community.mybbiran.com/thread-312...l#pid41694
درعجبم از متمدن نماهایی که دم از فرهنگ ایرانی می زنند و در عمل، خود تابع فرهنگ غربند!!
پاسخ
#75
خداییش ایول به این انجمن ،انجمن کار راه اندازیه و در ضمن ممنون آقای جعفری که قالب رو راه انداختی واقعا متشکرم.
پاسخ
#76
سلام دوستان
در بالای صفحه که اواتار رو نشون میده برای اون کسانی که هنوز اواتار ندارند بدین صورت نشون میده:
http://up.iranblog.com/images/wwimlo3n0xta4bso5xev.jpg
در حالی که اواتار درست اینجوریه:
http://afgdownload.ir/a/uploads/1300313408.png
چه کار کنم اون اواتار بیاد؟
-----------------------------------
چند تا مشکل جدید پیدا کردم.صفحه یکم بزرگتره + چندتا ایکون نشون داده نمیشه:
http://up.iranblog.com/images/rznmqozg4ld8yemeuwf.jpg
برای حل مشکلاتم باید چه کنم؟لطفا کمک کنید.باتشکر
پاسخ
#77
دوستان مشکل دومم رو تونستم نصف حل کنم ولی هنوز عرض هدر کم نشده.چجوری میتونم اون رو هم کم کنم؟باتشکر
پاسخ
#78
برای تنظیم هدر یا عرض انجمن باید به قسمت global.css قالب مراجعه کنی و width دو قسمت header و containter تنظیم کنی بقیه مشکلاتتون مربوط به پلاگین مربوطه هست غیر فعال و مجدد نصب کنید
درعجبم از متمدن نماهایی که دم از فرهنگ ایرانی می زنند و در عمل، خود تابع فرهنگ غربند!!
پاسخ
 سپاس شده توسطBrothers (۱۳۹۰/۳/۲۸، ۲۰:۱۱:۵۲ عصر)
#79
(۱۳۹۰/۳/۲۸، ۲۰:۰۵:۰۴ عصر)jafari52 نوشته است: برای تنظیم هدر یا عرض انجمن باید به قسمت global.css قالب مراجعه کنی و width دو قسمت header و containter تنظیم کنی بقیه مشکلاتتون مربوط به پلاگین مربوطه هست غیر فعال و مجدد نصب کنید
هدر درست شد.یه مشکل جدید اومد.اون بالایه هدر که ادرس قسمتی که در اون هستیم رو میگه اندازش تغییر نکرده.
(۱۳۹۰/۳/۲۸، ۲۰:۰۵:۰۴ عصر)jafari52 نوشته است: برای تنظیم هدر یا عرض انجمن باید به قسمت global.css قالب مراجعه کنی و width دو قسمت header و containter تنظیم کنی بقیه مشکلاتتون مربوط به پلاگین مربوطه هست غیر فعال و مجدد نصب کنید
من فقط پلاگین تشکر رو نصب کردم که با دوباره نصب کردنش بازی تغییری نمیکنه.باتشکر
پاسخ
#80
در global.css قسمت navigation هم باید عرضش تنظیم بشه البته دستکاری کن تا به اندازه مطلوب در بیاد فکر کنم نسبت به عرض قالب و هدر حدود 25 پیکسل بیشتر باشه!!!
خب مشکل شما ربطی به پلاگین تشکر نداره، شما پلاگین آواتور پیشفرض و آمار کامل تایپک و ... هم نصب کردی منظورم اینها بود که درست نشون نمیده!
درعجبم از متمدن نماهایی که دم از فرهنگ ایرانی می زنند و در عمل، خود تابع فرهنگ غربند!!
پاسخ
 سپاس شده توسطBrothers (۱۳۹۰/۳/۲۹، ۰۹:۵۴:۵۸ صبح)


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان