۱۳۸۸/۶/۱۳، ۰۰:۴۶:۱۱ صبح
آخرین بستهی MyBB: نسخهی 1.8.27 MyBB منتشر شد
|
تغیبر عکس thead
|
|||||||||
۱۳۸۸/۶/۱۳، ۰۲:۰۱:۱۳ صبح
درود
از عجب جایی هم رفتی عکس گرفتی ![]() من در مورد قالب اطلاع زیادی ندارم اما دوستان دیگر وقتی آن شدند حتما کمکت میکنن سپاس
۱۳۸۸/۶/۱۳، ۱۱:۳۰:۱۵ صبح
ببینید در بعضی از قالب هابه این گونه است :
عکس را با فتوشاپ به این گونه می کنند . از طریق فایل css با نوشتن دستورات و ... که من بلد نیستم به این گونه درست می کنند. اشوزرشت : راه در جهان یکی ست و آن راه راستی ست ![]() دوستدار شما » جمشید باستانی
| |||||||||
|
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان




![[تصویر: 1348752239.gif]](http://www.mybbiran.com/upload/uploads/1348752239.gif)
![[تصویر: kamrang.gif]](http://ir-mt-music.persiangig.com/kamrang.gif)