به نام خدا
نام: پوسته Dark
نویسنده: علیرضا محرابی کالیویژگی: پنل ضربه ای، دکمه های css و رنگ بندی مناسب و.... + فایل psd لوگو
کپی رایت رو حذف نکنید
پیروز باشید
|
[برای ۱.۸] پوسته Dark
|
|||||||||||||||||||||
به نام خدا نام: پوسته Dark نویسنده: علیرضا محرابی کالیویژگی: پنل ضربه ای، دکمه های css و رنگ بندی مناسب و.... + فایل psd لوگو کپی رایت رو حذف نکنید پیروز باشید
۱۳۹۳/۸/۸، ۱۵:۴۷:۰۵ عصر
سلام.
در مورد این پوسته. میشه رنگش رو هم تعییر داد؟
۱۳۹۳/۸/۹، ۰۹:۳۶:۴۱ صبح
سلام. اگه منظورتون رنگ متن و لینکه بله.
هدر و زمینه از تصویر استفاده شده
۱۳۹۳/۸/۲۰، ۰۰:۵۰:۵۰ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۳۹۳/۸/۲۰، ۰۱:۱۵:۲۳ صبح، توسط pershianweb.)
ببخشید فایلpsd لوگورو باید چیکارکنیم؟
این دامنه رو میفروشم هرکی خواست پیام بده یا تویاهو
tone.gol2014...{دوستان حرف اول sهست که به شکلک تبدیل میشه}http://forum.pershianweb.com مجله اینترنتی پرشین وب
۱۳۹۳/۸/۲۰، ۰۹:۱۸:۰۳ صبح
سلام. با فتوشاپ باز کنید. روی لایه متنی دوبار کلیک کنید. نام سایت خود رو جایگیزین نوشته قبلی کنید. فایل رو با پسوند png با نام darklogo در پوشه تصاویر قالب ذخیره کنید تا جایگزین لوگوی قبلی بشه
توجه کنید که کنار فایل psd یک فایل فونت هم وجود داره که در صورتی که این فونت در کامپیوترتون وجود نداره اونو در پوشه windowd > font کپی کنید
۱۳۹۳/۸/۲۰، ۱۱:۱۵:۵۹ صبح
ممنون ازتوضیحتون...ببخشید درمورد قالب یه مساله بگم اونم اینه که درانتهای صفحه اصلی گزینه انتخاب قالب دلخواه رو قرارندادید اگه میشد این گزینه روقرارمیدادید بهتربود
![]() این دامنه رو میفروشم هرکی خواست پیام بده یا تویاهو
tone.gol2014...{دوستان حرف اول sهست که به شکلک تبدیل میشه}http://forum.pershianweb.com مجله اینترنتی پرشین وب
۱۳۹۳/۸/۲۹، ۱۳:۴۷:۴۵ عصر
باسلام..جناب سوال قبلی روجواب ندادین..اگرجواب بدین ممنون میشم وی نکته دیگه هم هست وقت ورود به انجمن گزینه نام کاربری و رمز ورود زیرهم نیستن.
این دامنه رو میفروشم هرکی خواست پیام بده یا تویاهو
tone.gol2014...{دوستان حرف اول sهست که به شکلک تبدیل میشه}http://forum.pershianweb.com مجله اینترنتی پرشین وب
۱۳۹۳/۸/۳۰، ۱۸:۵۴:۴۳ عصر
(۱۳۹۳/۸/۲۰، ۱۱:۱۵:۵۹ صبح)pershianweb نوشته است: ممنون ازتوضیحتون...ببخشید درمورد قالب یه مساله بگم اونم اینه که درانتهای صفحه اصلی گزینه انتخاب قالب دلخواه رو قرارندادید اگه میشد این گزینه روقرارمیدادید بهتربود کافیه که از قالب بخش Quick Theme رو حذف کنید و بعدش از قسمت: تنظیمات > General Configuration > Show Language Selector in Footer رو فعال کنید
انجمن در کار نیست فقط محض وخت گذرونی و یادگیری از اساتید هستم
۱۳۹۵/۴/۲۴، ۱۲:۲۳:۴۰ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۳۹۵/۴/۲۴، ۱۲:۳۲:۵۶ عصر، توسط ابوذر مرادی.)
سلام و سپاس
بزرگوار قالب خوبی هست و ابتدا صمیمانه ازتون نشکر میکنم برای قرار دادن این قالب مناسب ... با این قالب چند تا مشکل دارم که امید وارم راهنمایی بفرمایید. بنده حقیر به php و css مسط هستم اما مسئله مهم اینجاست که به برنامه نویسی mybb هیچ نوع اطلاعاتی ندارم بجز اینکه باهاش کار کنم. لطفا بهم بگید که فایل های css قالب کجا قرار میگیرن که با نرم افزار هایی مثل دریم ویور ویرایششون کنم؟ و مشکلات هم تو عکس های الحاقی به وضوح پیداست اما لیستشون هم میکنم :
۱۳۹۵/۴/۲۴، ۱۵:۱۵:۵۷ عصر
خب درباره مشکل نمایش ندادن عکس سپاس :
این عکس رو تو هاستت تو پوشه images آپلود کن.
Thanks.gif (اندازه: 352 bytes / تعداد دفعات دریافت: 217)
درباره مشکل نمایش ندادن عکس گروه های کاربری: قالب ها.قالب مورد نظر.پست بیت تمپلز.پست بیت کلاسیک : این کد: {$post['groupimage']}بعد از کد: {$post['usertitle']}نصب مای بی بی - نصب قالب - ترجمه پلاگین - ترجمه قالب و پوسته - نصب انواع اسکریپت - پشتیبانی سایت شما -
نصب آپلودسنتر اختصاصی - شخصی سازی انجمن شما
| |||||||||||||||||||||
|
|