۱۳۹۱/۳/۱۶، ۰۸:۱۸:۲۳ صبح
(۱۳۹۱/۳/۱۶، ۰۷:۵۶:۳۹ صبح)ping نوشته است: بابا یکی کمک کنه یعنی کسی پیدا نمیشه
مردک تو چرا فارسی ساز نداری؟این ارور میگه فایل رو پاک کن.انجمنتو بذار تو امضات بینم سریع یالا.مسیرشم نذاشتی ببینیم کجاست اخه.
|
آموزش ارتقای MyBB به نسخه های بالاتر
|
|
|