۱۳۹۰/۴/۲۳، ۱۲:۴۷:۳۲ عصر
دوستان گرامی من تبلیغات ادگاه رو دارم رو سایتم اما برخلاف شعارهاش و برآورد درآمدهای میلیونی !!! درآمد نداره . یعنی درآمدش به ازای کلیک هست اکثر و به ازای نمایش تبلیغ چندانی ندارن
حالا تصور کن تبلیغات کلیکیش هم محدود هست و من با 6000 بازدید متوسط روزانه و بعد 1 ماه درآدم تازه شده 2500 تومان !!!!
عملا بی فایده هست
حالا تصور کن تبلیغات کلیکیش هم محدود هست و من با 6000 بازدید متوسط روزانه و بعد 1 ماه درآدم تازه شده 2500 تومان !!!!
عملا بی فایده هست


