![]() |
|
ادگاه - adgah.com - نسخهی قابل چاپ +- مرجع پارسی MyBB (https://community.mybbiran.com) +-- انجمن: ارتباط با شما (https://community.mybbiran.com/forum-44.html) +--- انجمن: گفت و گوی آزاد (https://community.mybbiran.com/forum-58.html) +---- انجمن: سایر (https://community.mybbiran.com/forum-60.html) +---- موضوع: ادگاه - adgah.com (/thread-6120.html) |
ادگاه - adgah.com - amir_tara67 - ۱۳۹۰/۴/۲۲ سلام تا به حال کسی توی ادگاه ثبت نام کرده برای کسب درآمد؟ درآمدش چطور بوده... راضی کننده بوده ؟ اگر کسی تجربه داره بیاد بگه. ممنون! RE: ادگاه - adgah.com - funset 2 - ۱۳۹۰/۴/۲۲ فکر کنم اکسین بری بهتره یا بایک فروشگاه معتر تر از به نام برمودا قرار داد ببندی و یع ساب دامنه مثل من بسازی Iran-fun.ir/shop RE: ادگاه - adgah.com - alireza013 - ۱۳۹۰/۴/۲۳ سلام اوایل خیلی رونق پیدا کرده بود این وبسایت و وبمسترها هم شدیدا طرفداری و حمایت کردند. بعد از مدتی کل سایتشون هک شد و اعتماد سلب شد. الان پرداختش ضعیف شده. RE: ادگاه - adgah.com - kabus - ۱۳۹۰/۴/۲۳ دوستان گرامی من تبلیغات ادگاه رو دارم رو سایتم اما برخلاف شعارهاش و برآورد درآمدهای میلیونی !!! درآمد نداره . یعنی درآمدش به ازای کلیک هست اکثر و به ازای نمایش تبلیغ چندانی ندارن حالا تصور کن تبلیغات کلیکیش هم محدود هست و من با 6000 بازدید متوسط روزانه و بعد 1 ماه درآدم تازه شده 2500 تومان !!!! عملا بی فایده هست RE: ادگاه - adgah.com - Mohammad-Za - ۱۳۹۰/۴/۲۳ فریب سایت های آگهی های کلیکی را نخورید . که تنها شما را فریب می دهند و در عوض آن پیج رنک و آمار خودشان را بالا می برند! ادگاه از هر ده هزار بازدید مختلف فقط 5 ریال به موجودی شما اضافه می کند! و اگر کسی بتواند 150 سال عمر کند شاید بتواند یکبار تسویه حساب با این سایت داشته باشد. تازه اگر تا آن موقع این سایت پا برجا باشد ![]() سایر سیستم ها هم که کاملاً دستشان برای همه رو شده است. تنها سیستم آگهی معتبر و پر درآمد Google Adsense می باشد که متاسفانه ایران را تحریم کرده و اگر هم تحریم نبودیم باز هم امکان تسویه حساب وجود نداشت (حساب paypal - visa و ... در ایران وجود ندارد . تازه اگر هم وجود داشته باشد نقد کردن پولتان کاری است بس دشوار). |