مرجع پارسی MyBB
ادگاه - adgah.com - نسخه‌ی قابل چاپ

+- مرجع پارسی MyBB (https://community.mybbiran.com)
+-- انجمن: ارتباط با شما (https://community.mybbiran.com/forum-44.html)
+--- انجمن: گفت و گوی آزاد (https://community.mybbiran.com/forum-58.html)
+---- انجمن: سایر (https://community.mybbiran.com/forum-60.html)
+---- موضوع: ادگاه - adgah.com (/thread-6120.html)



ادگاه - adgah.com - amir_tara67 - ۱۳۹۰/۴/۲۲

سلام

تا به حال کسی توی ادگاه ثبت نام کرده برای کسب درآمد؟
درآمدش چطور بوده... راضی کننده بوده ؟

اگر کسی تجربه داره بیاد بگه.

ممنون!


RE: ادگاه - adgah.com - funset 2 - ۱۳۹۰/۴/۲۲

فکر کنم اکسین بری بهتره یا بایک فروشگاه معتر تر از به نام برمودا قرار داد ببندی و یع ساب دامنه مثل من بسازی

Iran-fun.ir/shop



RE: ادگاه - adgah.com - alireza013 - ۱۳۹۰/۴/۲۳

سلام
اوایل خیلی رونق پیدا کرده بود این وبسایت و وبمسترها هم شدیدا طرفداری و حمایت کردند.
بعد از مدتی کل سایتشون هک شد و اعتماد سلب شد.

الان پرداختش ضعیف شده.



RE: ادگاه - adgah.com - kabus - ۱۳۹۰/۴/۲۳

دوستان گرامی من تبلیغات ادگاه رو دارم رو سایتم اما برخلاف شعارهاش و برآورد درآمدهای میلیونی !!! درآمد نداره . یعنی درآمدش به ازای کلیک هست اکثر و به ازای نمایش تبلیغ چندانی ندارن

حالا تصور کن تبلیغات کلیکیش هم محدود هست و من با 6000 بازدید متوسط روزانه و بعد 1 ماه درآدم تازه شده 2500 تومان !!!!

عملا بی فایده هست


RE: ادگاه - adgah.com - Mohammad-Za - ۱۳۹۰/۴/۲۳

فریب سایت های آگهی های کلیکی را نخورید . که تنها شما را فریب می دهند و در عوض آن پیج رنک و آمار خودشان را بالا می برند!
ادگاه از هر ده هزار بازدید مختلف فقط 5 ریال به موجودی شما اضافه می کند! و اگر کسی بتواند 150 سال عمر کند شاید بتواند یکبار تسویه حساب با این سایت داشته باشد. تازه اگر تا آن موقع این سایت پا برجا باشدBig Grin
سایر سیستم ها هم که کاملاً دستشان برای همه رو شده است.
تنها سیستم آگهی معتبر و پر درآمد Google Adsense می باشد که متاسفانه ایران را تحریم کرده و اگر هم تحریم نبودیم باز هم امکان تسویه حساب وجود نداشت (حساب paypal - visa و ... در ایران وجود ندارد . تازه اگر هم وجود داشته باشد نقد کردن پولتان کاری است بس دشوار).