۱۳۸۸/۱۱/۱۳، ۰۱:۵۷:۴۹ صبح
این پلاگین روی آواتار تغییری ایجاد نمی کند!
کدی هم که برای حذف کردن به آن اشاره شده است، وضعیت آنلاین یا آفلاین بودن را نمایش می دهد. و این پلاگین جای آن قسمت را می گیرد.
در ضمن شما از پلاگین های ترجمه شده توسط ما روی فارسی ساز دیگری استفاده می کنید.
لطفا فارسی ساز خود را به کامل ترین فارسی ساز ارایه شده برای MyBB تغییر دهید.
کدی هم که برای حذف کردن به آن اشاره شده است، وضعیت آنلاین یا آفلاین بودن را نمایش می دهد. و این پلاگین جای آن قسمت را می گیرد.
در ضمن شما از پلاگین های ترجمه شده توسط ما روی فارسی ساز دیگری استفاده می کنید.
لطفا فارسی ساز خود را به کامل ترین فارسی ساز ارایه شده برای MyBB تغییر دهید.



![[تصویر: 1348752239.gif]](http://www.mybbiran.com/upload/uploads/1348752239.gif)