![]() |
|
مشکل با پلاگین کادر آواتار (Framed Avatar ) - نسخهی قابل چاپ +- مرجع پارسی MyBB (https://community.mybbiran.com) +-- انجمن: ارتباط با شما (https://community.mybbiran.com/forum-44.html) +--- انجمن: مشکلات محصولات معرفی شده (https://community.mybbiran.com/forum-45.html) +---- انجمن: مشکلات پلاگین (https://community.mybbiran.com/forum-49.html) +---- موضوع: مشکل با پلاگین کادر آواتار (Framed Avatar ) (/thread-1041.html) صفحهها:
1
2
|
مشکل با پلاگین کادر آواتار (Framed Avatar ) - escada - ۱۳۸۸/۱۱/۱۱ درود به تمامی دوستان. راستش بنده این پلاگینو نصب کردم. اما متاسفانه به یک مشکل برخوردم . اگه براش راه حلی بدین ممنون میشم. راستش زمانی که پلاگین رو نصب می کنم ، آواتار میره سمت راست و دیگه وسط نیست. علاوه برو اون اطلاعات زیر آواتار هم از کادر می زنه بیرون. تصویر زیر رو نگاه کنین. RE: مشکل با پلاگین کادر آواتار (Framed Avatar ) - Pars - ۱۳۸۸/۱۱/۱۱ درود به نظر میاد با پست بیت عمودی سازگار نیست. پیگیری می کنم. RE: مشکل با پلاگین کادر آواتار (Framed Avatar ) - sco1385 - ۱۳۸۸/۱۱/۱۱ با سلام
من از تم outline استفاده میکنم پس از نصب پلاگین برای من دو آواتور ظاهر میشود، و نوشتهها پراکنده و در هم ریخته شده است. (طبق تصویر ضمیمه) مشکل از کجاست. درضمن یک سوال: شما آیکونها و css را در پوشه avatar قرار دادید در حالیکه نام پوشه در مای بیبی avatars با s است یعنی در حالت جمع انگلیسی و من ناچار شدم پوشه جدیدی در حالت مفرد درست کنم و آیکونها و css را درون آن قرار دهم که شاید بعداً دچار سردرگمی شوم. علت این تغییر نام چیست. متشکرم RE: مشکل با پلاگین کادر آواتار (Framed Avatar ) - amirpcp30 - ۱۳۸۸/۱۱/۱۱ (۱۳۸۸/۱۱/۱۱، ۱۸:۰۶:۰۹ عصر)Pars نوشته است: http://community.mybbiran.com/thread-1041-post-4307.html#pid4307بدلیل اینکه خودتون لینک دادید و گفتید موضوع اینجاد کنم ایجاد کردم خوب اینجا مطرح می کنم: من این پلاگین رو نصب کردن اما 3 تا اواتار نشون میده باید چیکارش کنم؟ http://community.mybbiran.com/thread-1039-post-4295.html#pid4295 یک متغیر هم بود که می بایست حذف بشه و وقتی حذف کردم 2 تا اواتار میومد باید چیکار کنم؟ این پلاگین برای آفلاین بودن و آنلاین بودنه اما می خواستم بدونم میشه این رو یک کاری کرد که برطبق مدیر بودن یا کاربر بودن رنگ عوض کنه؟ چنین پلاگینی وجود داره؟ باتشکر RE: مشکل با پلاگین کادر آواتار (Framed Avatar ) - Pars - ۱۳۸۸/۱۱/۱۱ درود برای چند تایی بودن، مربوط به همان متغییری است که باید حذف شود. که در روش نصب گفته شده است. (نمی دانم با چندین بار فعال و غیر فعال کردن پلاگین چه بلایی سر ظاهر نمایش آن می آید) من در مورد پلاگین پیگیری کردم. در سایت اصلی هم کاربر ها سوال کردند که این پلاگین برای پست عمودی قابل استفاده نمی باشد. این نسخه از پلاگین تنها برای پست بیت افقی قابل استفاده است. RE: مشکل با پلاگین کادر آواتار (Framed Avatar ) - amirpcp30 - ۱۳۸۸/۱۱/۱۱ ممنون بازم سلام چنین پلاگینی رو می خواهم: نقلقول: این پلاگین برای آفلاین بودن و آنلاین بودنه اما می خواستم بدونم میشه این رو یک کاری کرد که برطبق مدیر بودن یا کاربر بودن رنگ عوض کنه؟ RE: مشکل با پلاگین کادر آواتار (Framed Avatar ) - Pars - ۱۳۸۸/۱۱/۱۱ درود فعلا که چیزی ساخته نشده است. اگر نمونه آن را در وی بی دیده اید می توانید پیشنهاد ساخت را در سایت مادر مطرح کنید. RE: مشکل با پلاگین کادر آواتار (Framed Avatar ) - aminxa - ۱۳۸۸/۱۱/۱۳ سلام من این پلاگین رو نصب کردم ولی وقتی غیر فعالش می کنم آواتار رو دیگه نشون نمیده دلیلش چیه؟ توی تمام قالب ها هم همینطور! این کد postbit کد: {$ignore_bit}اینم کد postbit_classic کد: {$ignore_bit}اینم کد postbit_avatar کد: <a href="{$post['profilelink_plain']}"><img src="{$post['avatar']}" alt="" {$avatar_width_height} /></a>RE: مشکل با پلاگین کادر آواتار (Framed Avatar ) - Pars - ۱۳۸۸/۱۱/۱۳ این پلاگین روی آواتار تغییری ایجاد نمی کند! کدی هم که برای حذف کردن به آن اشاره شده است، وضعیت آنلاین یا آفلاین بودن را نمایش می دهد. و این پلاگین جای آن قسمت را می گیرد. در ضمن شما از پلاگین های ترجمه شده توسط ما روی فارسی ساز دیگری استفاده می کنید. لطفا فارسی ساز خود را به کامل ترین فارسی ساز ارایه شده برای MyBB تغییر دهید. RE: مشکل با پلاگین کادر آواتار (Framed Avatar ) - Mamal92 - ۱۳۸۸/۱۲/۸ سلام مشکل این پلاگین رو در حالت پست بیت عمودی تونستم حل کنم. ![]() با اجازه از بزرگتر های انجمن ![]() برای درست کار کردن این پلاگین در حالت عمودی، علاوه بر این دستور: مسیر قالب ها > postbit و postbit_classic بروید و متغییر زیر را حذف کنید: کد: {$post['onlinestatus']}مسیر قالب ها > postbit و postbit_classic بروید و متغییر زیر را حذف کنید: مسیر قالب ها > postbit > postbit_author_user بروید و متغییر زیر را حذف کنید: کد: {$post['onlinestatus']}روی سایت خودم تست شده، میتونین ببینین.
|