۱۳۸۸/۱۱/۱۱، ۱۹:۵۱:۰۵ عصر
درود
برای چند تایی بودن، مربوط به همان متغییری است که باید حذف شود. که در روش نصب گفته شده است.
(نمی دانم با چندین بار فعال و غیر فعال کردن پلاگین چه بلایی سر ظاهر نمایش آن می آید)
من در مورد پلاگین پیگیری کردم. در سایت اصلی هم کاربر ها سوال کردند که این پلاگین برای پست عمودی قابل استفاده نمی باشد.
این نسخه از پلاگین تنها برای پست بیت افقی قابل استفاده است.
برای چند تایی بودن، مربوط به همان متغییری است که باید حذف شود. که در روش نصب گفته شده است.
(نمی دانم با چندین بار فعال و غیر فعال کردن پلاگین چه بلایی سر ظاهر نمایش آن می آید)
من در مورد پلاگین پیگیری کردم. در سایت اصلی هم کاربر ها سوال کردند که این پلاگین برای پست عمودی قابل استفاده نمی باشد.
این نسخه از پلاگین تنها برای پست بیت افقی قابل استفاده است.



![[تصویر: 1348752239.gif]](http://www.mybbiran.com/upload/uploads/1348752239.gif)