۱۳۸۸/۱۱/۱۱، ۱۸:۳۲:۴۵ عصر
با سلام
من از تم outline استفاده میکنم
پس از نصب پلاگین برای من دو آواتور ظاهر میشود، و نوشتهها پراکنده و در هم ریخته شده است. (طبق تصویر ضمیمه)
مشکل از کجاست.
درضمن یک سوال:
شما آیکونها و css را در پوشه avatar قرار دادید در حالیکه نام پوشه در مای بیبی avatars با s است یعنی در حالت جمع انگلیسی و من ناچار شدم پوشه جدیدی در حالت مفرد درست کنم و آیکونها و css را درون آن قرار دهم که شاید بعداً دچار سردرگمی شوم. علت این تغییر نام چیست.
متشکرم
من از تم outline استفاده میکنم
پس از نصب پلاگین برای من دو آواتور ظاهر میشود، و نوشتهها پراکنده و در هم ریخته شده است. (طبق تصویر ضمیمه)
مشکل از کجاست.
درضمن یک سوال:
شما آیکونها و css را در پوشه avatar قرار دادید در حالیکه نام پوشه در مای بیبی avatars با s است یعنی در حالت جمع انگلیسی و من ناچار شدم پوشه جدیدی در حالت مفرد درست کنم و آیکونها و css را درون آن قرار دهم که شاید بعداً دچار سردرگمی شوم. علت این تغییر نام چیست.
متشکرم


