۱۳۸۸/۱۱/۱۱، ۰۴:۲۴:۱۵ صبح
درود به تمامی دوستان.
راستش بنده این پلاگینو نصب کردم.
اما متاسفانه به یک مشکل برخوردم . اگه براش راه حلی بدین ممنون میشم.
راستش زمانی که پلاگین رو نصب می کنم ، آواتار میره سمت راست و دیگه وسط نیست.
علاوه برو اون اطلاعات زیر آواتار هم از کادر می زنه بیرون.
تصویر زیر رو نگاه کنین.
راستش بنده این پلاگینو نصب کردم.
اما متاسفانه به یک مشکل برخوردم . اگه براش راه حلی بدین ممنون میشم.
راستش زمانی که پلاگین رو نصب می کنم ، آواتار میره سمت راست و دیگه وسط نیست.
علاوه برو اون اطلاعات زیر آواتار هم از کادر می زنه بیرون.
تصویر زیر رو نگاه کنین.
escada, از January 2010 عضو مرجع فارسی MyBB می باشد.


