۱۳۹۲/۷/۱۸، ۲۲:۲۰:۵۰ عصر
دقیقا از همین جا دوباره روی سرور اپلود کردم .. چون بروزرسانی و اپگرید به 1.6.11 را امروز انجام داده بودم روی سرور بود ..
دوباره اپلود کردم ولی مشکل پابرجاست !!
دوباره اپلود کردم ولی مشکل پابرجاست !!
|
آموزش ارتقای MyBB به نسخه های بالاتر
|
|
|