ارسالها: 170
موضوعها: 36
تاریخ عضویت: ۳۰ آذر ۱۳۹۰
اعتبار:
7
توجه بفرمایید که تاپیک ایران پاره تن من برای نمونه لایک آن بسته شده است. همون عدد 4 که توی تنظیمات هست یعنی اینکه تاپیک ایران پاره تن من که آی دی 4 داره برای لایک بسته شده
خیلی راحت میشه اون عدد 4 رو از توی تنظیمات برداشت تا این تاپیک هم امکان لایک خوردن داشته باشه
پس انتقال چی شد؟
با سپاس
یا علی
انجمن داشتم که فعلاً حذف شد.اما بزودی دوباره راه اندازی می کنم
shamsipour.ir
ارسالها: 170
موضوعها: 36
تاریخ عضویت: ۳۰ آذر ۱۳۹۰
اعتبار:
7
آقا ما رو مسخره کردید؟؟؟؟
واسه چی انتقال نمیدید؟؟؟
یعنی چی؟ من نشستم جند ساعت وقت گذاشتم و این کار رو کردم الان هیچ هیچ منتی نمیگذارم اما شما دارید من رو دلسرد می کنید. چرا انتقال نمی دید؟
اون از پشتیبانیتون که نسبت به قبل خیلی افتضاخ شده اون از محروم کردن خیلی از کاربرای مفیدتون که دلیلش رو دیگه همه فهمیدن اینم از کم کاریتون پست من چند روز پیش پست دادم اما هنوز اینحاست
اگه کار من ارزش نداره یا کم ارزشه بگید که من دیگه این کار رو نکنم.والا
انجمن داشتم که فعلاً حذف شد.اما بزودی دوباره راه اندازی می کنم
shamsipour.ir
ارسالها: 560
موضوعها: 30
تاریخ عضویت: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
اعتبار:
28
شاید بهتر باشه این جور بحث ها و درخواست ها تو پیام خصوصی گفته شده
ارسالها: 170
موضوعها: 36
تاریخ عضویت: ۳۰ آذر ۱۳۹۰
اعتبار:
7
درود
اولاً پیوست من قطع ولی لینک دانلود به این بزرگی گذاشتم، یعنی نمی بینید؟؟؟
دوماً به جای شات اسکرین نمونه آنلاین گذاشتم. یعنی نمی بینید؟؟؟
با سپاس
یا علی
انجمن داشتم که فعلاً حذف شد.اما بزودی دوباره راه اندازی می کنم
shamsipour.ir
ارسالها: 553
موضوعها: 54
تاریخ عضویت: ۲۰ خرداد ۱۳۹۰
اعتبار:
11
بهتره به قوانین سایت احترام بزارید همونطور که از کاربرای سایت خودتون انتظار دارید به قوانین شما احترام بزارن یه شات ازش بزارید
اما در مورد پلاگین دو ماهی میشه ازش استفاده می کنم از پلاگین سپاس خیلی خیلی بهتره و هیچ مشکلی با سایر پلاگین ها نداره قابل توجه دوستان با یه کد ساده توی دیتا بیس به راحتی میشه سپاس های سیستم سپاس رو به جداول این پلاگین انتقال داد.