۱۳۹۰/۱۰/۲۴، ۰۴:۱۲:۳۷ صبح
در هر صورت بنده امیدوارم اقای نجفی عین چندماه پیش میتینگ مای بی بی ایران رو
در هرجا صلاح میدونند برگزار کنند
بنده که خوشحال میشم ایشون رو و اقای زنگنه رو خدمتشون باشم و
یکبار دیگه اقا محمود و اقا بهروز رو ببینم
*بهمن ماه تعطیلی زیاد داره برای دوستان بهترین فرصت برای میتینگ هست*
در هرجا صلاح میدونند برگزار کنند
بنده که خوشحال میشم ایشون رو و اقای زنگنه رو خدمتشون باشم و
یکبار دیگه اقا محمود و اقا بهروز رو ببینم
*بهمن ماه تعطیلی زیاد داره برای دوستان بهترین فرصت برای میتینگ هست*





![[تصویر: cpxb2lbk0zjrndhh06lw.png]](http://www.up.darhayebaz.com/images/cpxb2lbk0zjrndhh06lw.png)
