هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 8 رأی - میانگین امتیازات: 4.38
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
متن ارور های رایج
#51
سلام
این پیغام برای ورود به پنل مدیریت میاد مشکل از چیه؟
MyBBMyBB SQL Error
MyBB has experienced an internal SQL error and cannot continue.

SQL Error:
1036 - Table 'mybb_adminsessions' is read only
Query:
SELECT * FROM mybb_adminsessions WHERE sid='af3b58beebfbfc5350dbe0cde9506599'
Please contact the MyBB Group for support.
و برای ورود به تالار این پیغام میاد
MyBB SQL Error
MyBB has experienced an internal SQL error and cannot continue.

SQL Error:
1017 - Can't find file: './cafe_forum/mybb_privatemessages.frm' (errno: 13)
Query:
SELECT COUNT(pmid) AS pms_unread FROM mybb_privatemessages WHERE uid='1' AND status='0' AND folder='1'
Please contact the MyBB Group for support

لطفا جواب بدید.

www.cafemeshkipoosh.com/forum اردس سایت من هستش
پاسخ
 سپاس شده توسطkineh (۱۳۹۱/۲/۹، ۰۴:۱۳:۲۷ صبح)
#52
[b]

سلام دوستان من امروز صبح که به انجمن سر زدم دیدم سایتم اصلا بالا نمیاد و در ضمن نمیتونم به admincp هم برم . و ارور زیر میدهد :

[تصویر:  sxceuthmltgyehh7p87g.jpg]

چیزی دستکاری نکرده ام همچنین الان به کنترل پنل هاست سر زدم همه چیز ظاهرا سر جاش هست. این ارورها و بالا نیامدن سایت مربوط به چی هست؟

پاسخ
 سپاس شده توسطkineh (۱۳۹۱/۲/۹، ۰۴:۱۳:۲۹ صبح)
#53
دوست عزیز سایت شما ف ی ل ت ر شده
پاسخ
 سپاس شده توسطDJMOKHTAR (۱۳۸۹/۱۱/۱۵، ۱۵:۵۸:۳۸ عصر) ، kineh (۱۳۹۱/۲/۹، ۰۴:۱۳:۳۰ صبح)
#54
[تصویر:  attachment.php?aid=2643]

سلام این مشکل رو چطوری می تونم برطرف کنم
تمامی صفحات رو گشتم این ارور توضیح داده نشده بود
تیم امنیت و کرکینگ

www.security-team.ir
پاسخ
 سپاس شده توسطkineh (۱۳۹۱/۲/۹، ۰۴:۱۳:۳۳ صبح)
#55
این اروررها برای چیه ؟؟
1203

2006

موقع ثبت نام کاربر جدید و فعال سازی میاد....

ممنون
پاسخ
 سپاس شده توسطkineh (۱۳۹۱/۲/۹، ۰۴:۱۳:۳۶ صبح)
#56
یه شات از ارورت بگیر
پاسخ
 سپاس شده توسطkineh (۱۳۹۱/۲/۹، ۰۴:۱۳:۳۹ صبح)
#57
سلام دوستان
من تو انجمنم به یک مشکل برخوردم
موقع ورود بعضی از کاربرها (مثل خودم) نمیتونم وارد بشم و با این ارور مواجه میشم

[تصویر:  1300350081_34_e38d09ec5d.JPG]

من هاست رو چک کردم و تمام جداول را ترمیم کردم ولی بازم جواب نداد
دوستان کسی میدونه چطور مشکل رو رفعش کنم؟
کسی از دوستان نیست که با این ارور آشنا باشه؟
پاسخ
 سپاس شده توسطkineh (۱۳۹۱/۲/۹، ۰۴:۱۳:۴۲ صبح)
#58
الان متوجه شدم که با موزیلا میتونم به انجمن وارد بشم ولی هنوز به ادمین دسترسی ندارم و همین پیام رو میده

با بقیه ی مرورگرها اصلا نمیتونم وصل بشم
پاسخ
 سپاس شده توسطkineh (۱۳۹۱/۲/۹، ۰۴:۱۳:۴۳ صبح)
#59
احتمالا به دلیل پلاگین خاصی است!
انجمن خود را به تازگی ارتقا داده اید؟


مردان بزرگ اراده می‌کنند و مردان کوچک آرزو
[تصویر:  1348752239.gif]




اگر روزی دشمن پیدا کردی، بدان که در رسیدن به هدفت موفق بودی.
اگر روزی تهدیدت کردند، بدان در برابرت ناتوانند.
اگر روزی خیانت دیدی، بدان قیمتت بالاست.
اگر روزی ترکت کردند، بدان با تو بودن لیاقت می‌خواهد.

پاسخ
 سپاس شده توسطsaiid (۱۳۸۹/۱۲/۲۷، ۱۱:۳۴:۴۳ صبح) ، kineh (۱۳۹۱/۲/۹، ۰۴:۱۳:۴۵ صبح)
#60
سلام
انجمن من بالا نمیاد و ارور زیر رو میده
[تصویر:  mzzl66h2fvdaly3l7jv2.gif]
پ ن: تو یکی از پستها این ارور مطرح شده بود اما جواب منتسب به اون رو نیافتم
پاسخ
 سپاس شده توسطkineh (۱۳۹۱/۲/۹، ۰۴:۱۳:۵۵ صبح)


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان