سلام دوستان دو تا مشکل دارم زیر هدر سایت این پیغام اومده نمیدونم چیه چجوری برش دارم؟
![[تصویر: edu639ktec8xayosevr.jpg]](http://www.pic.iran-forum.ir/images/edu639ktec8xayosevr.jpg)
پایین صفحه هم روبروی کپی رایت MYBB این متنو نوشته
Generated in 0.0624919 seconds (78.95% PHP / 21.05% MySQL)
SQL Queries: 31 / Global Parsing Time: 0.0369720 / Memory Usage: 7.25 MB
PHP version: 5.2.9 / Server Load: 0.44 / GZip Compression: Disabled
[advanced details]
مشکل دیگه ام اینه پلاگین ستونی کردن زیر انجمن ها را دانلود کردم آپ کردم وقتی اکتیو کردم یه سری ارور بالای هدر اومد و وارد کنترل پنل مدیریت هم نمیشد که از هاست وقتی پلاگین را پاک کردم درست شد . از آموزش ستونی کردن زیر انجمن ها خواستم استفاده کنم این مشکل هست که نمیتونم ویرایش کنم کد را .ببینید:
![[تصویر: e98p8qwy3y6n5i2aaz9k.jpg]](http://www.pic.iran-forum.ir/images/e98p8qwy3y6n5i2aaz9k.jpg)
بعد روی ویرایش قالب که میزنم اینو میگه
لطفاً اطمینان حاصل نمایید که ورودی های مورد نیاز برای این قالب را دارید (sid و tid)
شرمنده دوستان همش مزاحم میشم
![[تصویر: edu639ktec8xayosevr.jpg]](http://www.pic.iran-forum.ir/images/edu639ktec8xayosevr.jpg)
پایین صفحه هم روبروی کپی رایت MYBB این متنو نوشته
Generated in 0.0624919 seconds (78.95% PHP / 21.05% MySQL)
SQL Queries: 31 / Global Parsing Time: 0.0369720 / Memory Usage: 7.25 MB
PHP version: 5.2.9 / Server Load: 0.44 / GZip Compression: Disabled
[advanced details]
مشکل دیگه ام اینه پلاگین ستونی کردن زیر انجمن ها را دانلود کردم آپ کردم وقتی اکتیو کردم یه سری ارور بالای هدر اومد و وارد کنترل پنل مدیریت هم نمیشد که از هاست وقتی پلاگین را پاک کردم درست شد . از آموزش ستونی کردن زیر انجمن ها خواستم استفاده کنم این مشکل هست که نمیتونم ویرایش کنم کد را .ببینید:
![[تصویر: e98p8qwy3y6n5i2aaz9k.jpg]](http://www.pic.iran-forum.ir/images/e98p8qwy3y6n5i2aaz9k.jpg)
بعد روی ویرایش قالب که میزنم اینو میگه
لطفاً اطمینان حاصل نمایید که ورودی های مورد نیاز برای این قالب را دارید (sid و tid)
شرمنده دوستان همش مزاحم میشم

Mr.Sajad, از Nov 2009 عضو مرجع فارسی مای بی بی در ایران می باشد.



عکس گذاشتم چجوری باید ویرایش کنم کد ها را؟