مرجع پارسی MyBB
دو تا مشکل - نسخه‌ی قابل چاپ

+- مرجع پارسی MyBB (https://community.mybbiran.com)
+-- انجمن: آرشیو (https://community.mybbiran.com/forum-128.html)
+--- انجمن: آرشیو انجمن های قدیمی (https://community.mybbiran.com/forum-129.html)
+---- انجمن: مای بی بی نسخه 1.6 (https://community.mybbiran.com/forum-83.html)
+----- انجمن: خدمات پشتیبانی MyBB 1.6 (https://community.mybbiran.com/forum-89.html)
+------ انجمن: مشکلات دیگر (https://community.mybbiran.com/forum-93.html)
+------ موضوع: دو تا مشکل (/thread-6223.html)



دو تا مشکل - Mr.Sajad - ۱۳۹۰/۴/۲۹

سلام دوستان دو تا مشکل دارم زیر هدر سایت این پیغام اومده نمیدونم چیه چجوری برش دارم؟
[تصویر:  edu639ktec8xayosevr.jpg]
پایین صفحه هم روبروی کپی رایت MYBB این متنو نوشته
Generated in 0.0624919 seconds (78.95% PHP / 21.05% MySQL)
SQL Queries: 31 / Global Parsing Time: 0.0369720 / Memory Usage: 7.25 MB
PHP version: 5.2.9 / Server Load: 0.44 / GZip Compression: Disabled
[advanced details]
مشکل دیگه ام اینه پلاگین ستونی کردن زیر انجمن ها را دانلود کردم آپ کردم وقتی اکتیو کردم یه سری ارور بالای هدر اومد و وارد کنترل پنل مدیریت هم نمیشد که از هاست وقتی پلاگین را پاک کردم درست شد . از آموزش ستونی کردن زیر انجمن ها خواستم استفاده کنم این مشکل هست که نمیتونم ویرایش کنم کد را .ببینید:
[تصویر:  e98p8qwy3y6n5i2aaz9k.jpg]
بعد روی ویرایش قالب که میزنم اینو میگه
لطفاً اطمینان حاصل نمایید که ورودی های مورد نیاز برای این قالب را دارید (sid و tid)
شرمنده دوستان همش مزاحم میشم Big Grin



RE: دو تا مشکل - Mr.Sajad - ۱۳۹۰/۴/۳۰

دوستان کسی نیست کمک کنه؟Sad عکس گذاشتم چجوری باید ویرایش کنم کد ها را؟


RE: دو تا مشکل - mkh534 - ۱۳۹۰/۴/۳۰

(۱۳۹۰/۴/۲۹، ۱۹:۰۹:۰۴ عصر)Mr.Sajad نوشته است: سلام دوستان دو تا مشکل دارم زیر هدر سایت این پیغام اومده نمیدونم چیه چجوری برش دارم؟
[تصویر:  edu639ktec8xayosevr.jpg]
پایین صفحه هم روبروی کپی رایت MYBB این متنو نوشته
Generated in 0.0624919 seconds (78.95% PHP / 21.05% MySQL)
SQL Queries: 31 / Global Parsing Time: 0.0369720 / Memory Usage: 7.25 MB
PHP version: 5.2.9 / Server Load: 0.44 / GZip Compression: Disabled
[advanced details]
مشکل دیگه ام اینه پلاگین ستونی کردن زیر انجمن ها را دانلود کردم آپ کردم وقتی اکتیو کردم یه سری ارور بالای هدر اومد و وارد کنترل پنل مدیریت هم نمیشد که از هاست وقتی پلاگین را پاک کردم درست شد . از آموزش ستونی کردن زیر انجمن ها خواستم استفاده کنم این مشکل هست که نمیتونم ویرایش کنم کد را .ببینید:
[تصویر:  e98p8qwy3y6n5i2aaz9k.jpg]
بعد روی ویرایش قالب که میزنم اینو میگه
لطفاً اطمینان حاصل نمایید که ورودی های مورد نیاز برای این قالب را دارید (sid و tid)
شرمنده دوستان همش مزاحم میشم Big Grin

دو تا عکستون برام لود نشدن میشه پیغامشو بذارید
نقل‌قول:
تو وسط اینا تا ببینم
در ضمن
نقل‌قول: Generated in 0.0624919 seconds (78.95% PHP / 21.05% MySQL)
SQL Queries: 31 / Global Parsing Time: 0.0369720 / Memory Usage: 7.25 MB
PHP version: 5.2.9 / Server Load: 0.44 / GZip Compression: Disabled
[advanced details]
اینم برای دیتابس برای همه ی مدیر کلا میاد برای کاربرا عادی و مهمان و بقیه مدیران نمیاد