![]() |
|
دو تا مشکل - نسخهی قابل چاپ +- مرجع پارسی MyBB (https://community.mybbiran.com) +-- انجمن: آرشیو (https://community.mybbiran.com/forum-128.html) +--- انجمن: آرشیو انجمن های قدیمی (https://community.mybbiran.com/forum-129.html) +---- انجمن: مای بی بی نسخه 1.6 (https://community.mybbiran.com/forum-83.html) +----- انجمن: خدمات پشتیبانی MyBB 1.6 (https://community.mybbiran.com/forum-89.html) +------ انجمن: مشکلات دیگر (https://community.mybbiran.com/forum-93.html) +------ موضوع: دو تا مشکل (/thread-6223.html) |
دو تا مشکل - Mr.Sajad - ۱۳۹۰/۴/۲۹ سلام دوستان دو تا مشکل دارم زیر هدر سایت این پیغام اومده نمیدونم چیه چجوری برش دارم؟ ![]() پایین صفحه هم روبروی کپی رایت MYBB این متنو نوشته Generated in 0.0624919 seconds (78.95% PHP / 21.05% MySQL) SQL Queries: 31 / Global Parsing Time: 0.0369720 / Memory Usage: 7.25 MB PHP version: 5.2.9 / Server Load: 0.44 / GZip Compression: Disabled [advanced details] مشکل دیگه ام اینه پلاگین ستونی کردن زیر انجمن ها را دانلود کردم آپ کردم وقتی اکتیو کردم یه سری ارور بالای هدر اومد و وارد کنترل پنل مدیریت هم نمیشد که از هاست وقتی پلاگین را پاک کردم درست شد . از آموزش ستونی کردن زیر انجمن ها خواستم استفاده کنم این مشکل هست که نمیتونم ویرایش کنم کد را .ببینید: ![]() بعد روی ویرایش قالب که میزنم اینو میگه لطفاً اطمینان حاصل نمایید که ورودی های مورد نیاز برای این قالب را دارید (sid و tid) شرمنده دوستان همش مزاحم میشم ![]() RE: دو تا مشکل - Mr.Sajad - ۱۳۹۰/۴/۳۰ دوستان کسی نیست کمک کنه؟ عکس گذاشتم چجوری باید ویرایش کنم کد ها را؟
RE: دو تا مشکل - mkh534 - ۱۳۹۰/۴/۳۰ (۱۳۹۰/۴/۲۹، ۱۹:۰۹:۰۴ عصر)Mr.Sajad نوشته است: سلام دوستان دو تا مشکل دارم زیر هدر سایت این پیغام اومده نمیدونم چیه چجوری برش دارم؟ دو تا عکستون برام لود نشدن میشه پیغامشو بذارید نقلقول:تو وسط اینا تا ببینم در ضمن نقلقول: Generated in 0.0624919 seconds (78.95% PHP / 21.05% MySQL)اینم برای دیتابس برای همه ی مدیر کلا میاد برای کاربرا عادی و مهمان و بقیه مدیران نمیاد |