هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دو تا مشکل
#1
سلام دوستان دو تا مشکل دارم زیر هدر سایت این پیغام اومده نمیدونم چیه چجوری برش دارم؟
[تصویر:  edu639ktec8xayosevr.jpg]
پایین صفحه هم روبروی کپی رایت MYBB این متنو نوشته
Generated in 0.0624919 seconds (78.95% PHP / 21.05% MySQL)
SQL Queries: 31 / Global Parsing Time: 0.0369720 / Memory Usage: 7.25 MB
PHP version: 5.2.9 / Server Load: 0.44 / GZip Compression: Disabled
[advanced details]
مشکل دیگه ام اینه پلاگین ستونی کردن زیر انجمن ها را دانلود کردم آپ کردم وقتی اکتیو کردم یه سری ارور بالای هدر اومد و وارد کنترل پنل مدیریت هم نمیشد که از هاست وقتی پلاگین را پاک کردم درست شد . از آموزش ستونی کردن زیر انجمن ها خواستم استفاده کنم این مشکل هست که نمیتونم ویرایش کنم کد را .ببینید:
[تصویر:  e98p8qwy3y6n5i2aaz9k.jpg]
بعد روی ویرایش قالب که میزنم اینو میگه
لطفاً اطمینان حاصل نمایید که ورودی های مورد نیاز برای این قالب را دارید (sid و tid)
شرمنده دوستان همش مزاحم میشم Big Grin
Mr.Sajad, از Nov 2009 عضو مرجع فارسی مای بی بی در ایران می باشد.
پاسخ
#2
دوستان کسی نیست کمک کنه؟Sad عکس گذاشتم چجوری باید ویرایش کنم کد ها را؟
Mr.Sajad, از Nov 2009 عضو مرجع فارسی مای بی بی در ایران می باشد.
پاسخ
#3
(۱۳۹۰/۴/۲۹، ۱۹:۰۹:۰۴ عصر)Mr.Sajad نوشته است: سلام دوستان دو تا مشکل دارم زیر هدر سایت این پیغام اومده نمیدونم چیه چجوری برش دارم؟
[تصویر:  edu639ktec8xayosevr.jpg]
پایین صفحه هم روبروی کپی رایت MYBB این متنو نوشته
Generated in 0.0624919 seconds (78.95% PHP / 21.05% MySQL)
SQL Queries: 31 / Global Parsing Time: 0.0369720 / Memory Usage: 7.25 MB
PHP version: 5.2.9 / Server Load: 0.44 / GZip Compression: Disabled
[advanced details]
مشکل دیگه ام اینه پلاگین ستونی کردن زیر انجمن ها را دانلود کردم آپ کردم وقتی اکتیو کردم یه سری ارور بالای هدر اومد و وارد کنترل پنل مدیریت هم نمیشد که از هاست وقتی پلاگین را پاک کردم درست شد . از آموزش ستونی کردن زیر انجمن ها خواستم استفاده کنم این مشکل هست که نمیتونم ویرایش کنم کد را .ببینید:
[تصویر:  e98p8qwy3y6n5i2aaz9k.jpg]
بعد روی ویرایش قالب که میزنم اینو میگه
لطفاً اطمینان حاصل نمایید که ورودی های مورد نیاز برای این قالب را دارید (sid و tid)
شرمنده دوستان همش مزاحم میشم Big Grin

دو تا عکستون برام لود نشدن میشه پیغامشو بذارید
نقل‌قول:
تو وسط اینا تا ببینم
در ضمن
نقل‌قول: Generated in 0.0624919 seconds (78.95% PHP / 21.05% MySQL)
SQL Queries: 31 / Global Parsing Time: 0.0369720 / Memory Usage: 7.25 MB
PHP version: 5.2.9 / Server Load: 0.44 / GZip Compression: Disabled
[advanced details]
اینم برای دیتابس برای همه ی مدیر کلا میاد برای کاربرا عادی و مهمان و بقیه مدیران نمیاد
پاسخ
 سپاس شده توسطشماره مجازی (۱۴۰۱/۸/۲۶، ۰۱:۵۱:۳۰ صبح) ، گراف مسنجر (۱۴۰۱/۱۰/۳، ۰۴:۱۳:۳۹ صبح) ، چارتر ۴۲۴ (۱۴۰۲/۹/۱۲، ۱۵:۱۴:۰۵ عصر)


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان