۱۳۹۱/۱۰/۷، ۱۵:۴۴:۱۹ عصر
از دوستان کسی نیست بتونه کمک کنه ؟
|
حل مشکل Editor در Firefox
|
||||||||||||
|
۱۳۹۱/۱۰/۱۸، ۱۹:۵۶:۰۱ عصر
سلام
این مشکل در 1.6.9 برطرف شده؟
۱۳۹۱/۱۰/۱۸، ۲۰:۵۳:۳۸ عصر
فک کنم برطرف شده
خب اگه نشده باشه هم مشکل حادی نیست که موفقیت برای اشخاص کم ظرفیت مقدمه گستاخی است![]()
۱۳۹۲/۲/۳۰، ۱۷:۵۸:۰۳ عصر
کار نمیکنه ؟
من همه این کارا رو کردمم ادیتو کل حذف شد دکمه ها باز نمیشن فقط صفحه سفید هس ![]() ![]() ![]() ![]()
سلام به اساتید محترم شاید جای سوالم به بخش فایر فاکس مرتبت نباشه اما گشتم نزدیکترین بخش به سوالم هم اینجا بود یا من نتونستم پیدا کنم
ادیتور من قبلا اینجور نبود الان این جور شده نمیدانم چرا؟لطفا کمک کنید متشکرم
۱۳۹۲/۳/۱۹، ۱۱:۱۵:۰۲ صبح
نقلقول: سلام به اساتید محترم شاید جای سوالم به بخش فایر فاکس مرتبت نباشه اما گشتم نزدیکترین بخش به سوالم هم اینجا بود یا من نتونستم پیدا کنم سلام به احتمال زياد با يكي از پلاگين هايي كه به تازگي نصب نموديد عدم هماهنگي ايجاد شده است . و يا اينكه بعد از بروز رساني به نسخه بالاتر . باتشكر
برای کمک در کنار شما هستم
۱۳۹۲/۳/۱۹، ۱۳:۰۳:۳۳ عصر
پاسخگو جان مرسی تا جایی که خاطرم میاد فقط پلاگین تشکر نصب کردم باید چه کنم ؟
۱۳۹۲/۳/۱۹، ۱۳:۳۰:۳۵ عصر
دوست عزیز پلاگین رو یکبار غیر فعال و فعال کنید.اگه نشد دوباره فایلهای ادیتور رو توی هاستتون اپلود کنید.
۱۳۹۲/۳/۱۹، ۱۴:۱۴:۱۶ عصر
فایل های قبلی ادیتور رو جایگزین کنید مشکل برطرف میشه
هیچ ربطیم به پلاگین نداره! طبق ارسال شماره دو این صفحه عمل کنید .
۱۳۹۲/۳/۱۹، ۱۴:۴۰:۵۳ عصر
نقلقول: فایل های قبلی ادیتور رو جایگزین کنید مشکل برطرف میشه اصولا معجزه اي در ماي بي بي رخ نميده و هر خرابكاري كه ميشه در بيشتر موارد ما مقصر هستيم . ايشون وضعيت اديتور رو شرح دادن و ما هم با توجه به اطلاعي كه داريم و عدم توضيحات بيشتر ،ايشون رو راهنمايي كرديم !
برای کمک در کنار شما هستم
| ||||||||||||
|
|