۱۳۹۰/۸/۱۶، ۱۴:۰۰:۴۴ عصر
سلام
نمیدونم دوستان توجه کردن یا نه ولی وقتی اندازه مرورگر رو کوچیک می کنیم ادیتور هم باید کوچیک بشه که نمیشه و همون اندازه می مونه چون ما اونو با او اندازه تنظیم کردیم و خیلی ناجوره که کل قالب کوچیک میشه الی قسمت ادیتور .البته اینجا اینجوری نیست ولی توی خیلی از سایتها این حالت وجود داره .می خواستم بدونم راهی واسش وجود داره .
نمیدونم دوستان توجه کردن یا نه ولی وقتی اندازه مرورگر رو کوچیک می کنیم ادیتور هم باید کوچیک بشه که نمیشه و همون اندازه می مونه چون ما اونو با او اندازه تنظیم کردیم و خیلی ناجوره که کل قالب کوچیک میشه الی قسمت ادیتور .البته اینجا اینجوری نیست ولی توی خیلی از سایتها این حالت وجود داره .می خواستم بدونم راهی واسش وجود داره .



![[تصویر: khoramsoft.gif]](http://forum.khoramsoft.com/images/khoramsoft.gif)