۱۳۹۳/۱۰/۲، ۰۲:۴۹:۴۷ صبح
پلاگین نظرسنجی آژاکس
نسخه 1.0
نویسنده : martec
معرفی شده در : 09-28-2014بروزرسانی شده در : 11-10-2014
عملکرد : ارسال نظر در نظرسنجی بصورت آژاکس ( بدون رفرش صفحه )نصب و فعال سازی : آپلود در روت انجمن و فعال سازی
نمونه : ندارد
دانلود :
Ajax Poll.zip (اندازه: 4.39 KB / تعداد دفعات دریافت: 51)
لینک اصلی :http://community.mybb.com/mods.php?action=view&pid=218
کاربرانی که بعد از فعال سازی پلاگین نظر سنجی بصورت آژاکس نشون داده نمیشه به قالب انجمن خود رفته و قالب showthread template را باز کرده و قبل از کد
کد:
</head>این کد جاوا را قرار دهید
کد:
<script type="text/javascript" src="{$mybb->asset_url}/jscripts/jquery.ajaxpoll.js"></script>


![[تصویر: buxi_froum.gif]](http://s5.picofile.com/file/8153634726/buxi_froum.gif)