دوستان من به دنبال یه افزونه ای برای ایجاد چت روم در انجمن هستم آیا این امکان وجود داره؟ لطف کنید مقداری راهنمایی کنید ممنون.
آخرین بستهی MyBB: نسخهی 1.8.27 MyBB منتشر شد
|
سیستم چت روم
|
|||
|
۱۳۹۳/۷/۲۱، ۲۲:۱۲:۲۷ عصر
از این پلاگین میتونید استفاده کنید
چت باکس هستش http://community.mybbiran.com/thread-130...myshoutbox
۱۳۹۳/۷/۲۱، ۲۳:۵۷:۵۴ عصر
(۱۳۹۳/۷/۲۱، ۱۹:۴۰:۱۸ عصر)zoomtech نوشته است: دوستان من به دنبال یه افزونه ای برای ایجاد چت روم در انجمن هستم آیا این امکان وجود داره؟ لطف کنید مقداری راهنمایی کنید ممنون. بزگوار اين افزونه نيست يك اسكريپت ديگريست به نام ات چت كه هيچ ارتباطي با mybb ندارد ات چت به صورت كاملا مجزا عمل ميكند و اسكريپت چت روم ميباشد
| |||
|
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان



![[تصویر: baner2012.gif]](http://www.form2online.com/web/themes/zeos/baner2012.gif)