هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پلاگین اینده
#1
با عرض معذرت عزیزان:
چون سایت بنده به فیس بوک وصله و مطالبش روی فیس بوک هم نمایش دادهمیشه میخواستم ببینم میشه پلاگینی تعریف کرد که مثه سایت میهن بلاگ زمان ارسال مطالب رو توی انجمن مربوطه در اینده قرار بده ؟
مثلا 1 روز دیگه 3 ساعت دیگه یا ....ذکر میکنم که مطالب و نوع انجمن رو قاطی نکنه با هم.
پاسخ
#2
اگر منظورتون این می باشد که تنظیمی انجام دهید که پستی در آینده در انجمن شما منتشر شود ، برای این کار پلاگین پست با تاخیر می باشد که در انجمن بنده موجود می باشد ، البته فکر کنم اینجا هم موجود باشد.
پاسخ
#3
نقل‌قول: اگر منظورتون این می باشد که تنظیمی انجام دهید که پستی در آینده در انجمن شما منتشر شود ، برای این کار پلاگین پست با تاخیر می باشد که در انجمن بنده موجود می باشد ، البته فکر کنم اینجا هم موجود باشد.
میشه لطفا پلاگین رو در انجمن قرار دهید؟
نخستین پشتیبانی دیسکاز در ایران discuz.ir

نخستین انجمن شطرنج ایرانیان Irchess.ir

انجمن پیشرو Pishroforum.ir
پاسخ
#4
نمیدونم دقیقا همونی هست که شما میگید یا نه منظورم اینه که مثلا من الان میخوام یه موضوع ارسال کنم:
پایین موضوع یا بالای موضوع چندتا فیلد انتخاب بهم بده که مثلا در فلان ماه و فلان تاریخ و فلان سال در ساعت فلان در انجمن مربوطه موضوع ارسال بشه
پاسخ
#5
با درود
افزونه ی Delayed Posts در اینجا موجود است . Heart
پاسخ
 سپاس شده توسطPishro (۱۳۹۱/۱۱/۱، ۱۰:۴۶:۴۱ صبح) ، geo (۱۳۹۱/۱۱/۱، ۱۳:۴۵:۵۷ عصر) ، mazloom (۱۳۹۱/۱۱/۲، ۰۸:۳۵:۲۲ صبح)
#6
کار نکرد عزیزان.از سایت خود اقا مصطفی دانلود کردم نشد.
پاسخ
#7
چکار کنم؟کار نکرد.پلاگین رو که فعال کردم هیچ تغییری زیر متن نوشتاری نداشت
پاسخ
#8
(۱۳۹۱/۱۱/۲، ۰۱:۴۶:۰۴ صبح)samadagha نوشته است: چکار کنم؟کار نکرد.پلاگین رو که فعال کردم هیچ تغییری زیر متن نوشتاری نداشت

کنترل پنل مدیرکل --> کاربران و گروه‌ها --> (منوی سمت راست) گروه‌ها --> گروه مورد نظر --> (منوی بالا) انجمن‌ها و ارسال‌ها --> Delayed Posting --> گزینه‌ی This Group can use delayed posting. فعال شود.
پاسخ
 سپاس شده توسطمیدوری (۱۳۹۱/۱۱/۲، ۰۳:۰۰:۵۰ صبح) ، Doodoo (۱۳۹۱/۱۱/۲، ۱۰:۱۳:۵۰ صبح) ، Pishro (۱۳۹۱/۱۱/۲، ۱۰:۴۸:۰۱ صبح) ، Mohammad.T (۱۳۹۱/۱۱/۲، ۱۶:۰۵:۵۲ عصر) ، reza.t.gh (۱۳۹۱/۱۱/۲، ۱۷:۰۲:۰۹ عصر)
#9
سلام مجدد.من این پلاگین رو گرفتم و طبق دستوارتی هم که دادید واسه گروه ها تیک رو فعال کردم ولی وقتی موضوعی(تایپیک) رو ارسال میکنم و تاریخ رو هم مشخص میکنم مثلا واسه دو روز دیگه در ساعت فلان ... ارسال موضوع رو که میزنم همون موقع میفرسه و ارسال واسه اینده انجام نمیشه و واسه مهمان هم کاملا قابل رویت هست.
پاسخ
#10
(۱۳۹۱/۱۱/۳، ۰۳:۵۳:۱۴ صبح)samadagha نوشته است: سلام مجدد.من این پلاگین رو گرفتم و طبق دستوارتی هم که دادید واسه گروه ها تیک رو فعال کردم ولی وقتی موضوعی(تایپیک) رو ارسال میکنم و تاریخ رو هم مشخص میکنم مثلا واسه دو روز دیگه در ساعت فلان ... ارسال موضوع رو که میزنم همون موقع میفرسه و ارسال واسه اینده انجام نمیشه و واسه مهمان هم کاملا قابل رویت هست.

?
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان