مرجع پارسی MyBB

نسخه‌ی کامل: پلاگین اینده
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2
با عرض معذرت عزیزان:
چون سایت بنده به فیس بوک وصله و مطالبش روی فیس بوک هم نمایش دادهمیشه میخواستم ببینم میشه پلاگینی تعریف کرد که مثه سایت میهن بلاگ زمان ارسال مطالب رو توی انجمن مربوطه در اینده قرار بده ؟
مثلا 1 روز دیگه 3 ساعت دیگه یا ....ذکر میکنم که مطالب و نوع انجمن رو قاطی نکنه با هم.
اگر منظورتون این می باشد که تنظیمی انجام دهید که پستی در آینده در انجمن شما منتشر شود ، برای این کار پلاگین پست با تاخیر می باشد که در انجمن بنده موجود می باشد ، البته فکر کنم اینجا هم موجود باشد.
نقل‌قول: اگر منظورتون این می باشد که تنظیمی انجام دهید که پستی در آینده در انجمن شما منتشر شود ، برای این کار پلاگین پست با تاخیر می باشد که در انجمن بنده موجود می باشد ، البته فکر کنم اینجا هم موجود باشد.
میشه لطفا پلاگین رو در انجمن قرار دهید؟
نمیدونم دقیقا همونی هست که شما میگید یا نه منظورم اینه که مثلا من الان میخوام یه موضوع ارسال کنم:
پایین موضوع یا بالای موضوع چندتا فیلد انتخاب بهم بده که مثلا در فلان ماه و فلان تاریخ و فلان سال در ساعت فلان در انجمن مربوطه موضوع ارسال بشه
با درود
افزونه ی Delayed Posts در اینجا موجود است . Heart
کار نکرد عزیزان.از سایت خود اقا مصطفی دانلود کردم نشد.
چکار کنم؟کار نکرد.پلاگین رو که فعال کردم هیچ تغییری زیر متن نوشتاری نداشت
(۱۳۹۱/۱۱/۲، ۰۱:۴۶:۰۴ صبح)samadagha نوشته است: [ -> ]چکار کنم؟کار نکرد.پلاگین رو که فعال کردم هیچ تغییری زیر متن نوشتاری نداشت

کنترل پنل مدیرکل --> کاربران و گروه‌ها --> (منوی سمت راست) گروه‌ها --> گروه مورد نظر --> (منوی بالا) انجمن‌ها و ارسال‌ها --> Delayed Posting --> گزینه‌ی This Group can use delayed posting. فعال شود.
سلام مجدد.من این پلاگین رو گرفتم و طبق دستوارتی هم که دادید واسه گروه ها تیک رو فعال کردم ولی وقتی موضوعی(تایپیک) رو ارسال میکنم و تاریخ رو هم مشخص میکنم مثلا واسه دو روز دیگه در ساعت فلان ... ارسال موضوع رو که میزنم همون موقع میفرسه و ارسال واسه اینده انجام نمیشه و واسه مهمان هم کاملا قابل رویت هست.
(۱۳۹۱/۱۱/۳، ۰۳:۵۳:۱۴ صبح)samadagha نوشته است: [ -> ]سلام مجدد.من این پلاگین رو گرفتم و طبق دستوارتی هم که دادید واسه گروه ها تیک رو فعال کردم ولی وقتی موضوعی(تایپیک) رو ارسال میکنم و تاریخ رو هم مشخص میکنم مثلا واسه دو روز دیگه در ساعت فلان ... ارسال موضوع رو که میزنم همون موقع میفرسه و ارسال واسه اینده انجام نمیشه و واسه مهمان هم کاملا قابل رویت هست.

?
صفحه‌ها: 1 2