هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
آموزش خطا یا ایرور زدائی سایت وانجمن
#1
Information 
درود!

یکی از راه های افرایش سرعت لود شدن سایت و انجمن و جلو گیری از بروز مشکلات، رفع خطاهای موجود در اسکریپت آنها و همچنین رفع خطاهای موجود در کدهای قالب آنها میباشد.

برای ردیابی ایرور ها در سایت ها و انجمن ها و هر صفحه آنلاین و رفع این ایرورها فایر فاکس یک ابزار بسیار مفید و کارامد دارد. برای اینکه بتوانید ایرور های موجود در سایت و انجمن خود را در فایرفاکس ردیابی کنید ابتدا وارد صفحه اندیکس سایت یا انجمن خود شوید و بعد به منوی فایرفاکس رفته سپس به Web Developer و بعد Web Console را انتخاب کنید. با اینکار فایرفاکس صفحه ی در زیر آردس بار باز میکند که با ریفریش کردن ( ctr + F5 ) صفحه میتوانید شاهد عملیه ردیابی در این صفحه باشید.

حالا متوجه میشود که فایرفاکس تمام اجزای موجود در آن صفحه را یکی یکی بارگذاری میکند و در صورتیکه هر یک از اجزا ایروری داشته باشد پهلوی آن علامت میگذارد و در طرف راست فایل آنرا با آدرس ایرور قرار میدهد که با کلیک کردن آن فایل مزبور باز شده و دقیقا به خطی که ایرور در آن وجود دارد ارجاع میشود.

[تصویر:  08974966022231261979.png]

همان طوریکه در عکس مشاهده میکنید دو ایرور در فایل global.css وجود دارد . فایرفاکس همراه با نمایش نام فایل و خط ایرور در طرف راست، توضیح مختصری از ایرور نیز در طرف چپ داده است.

نوعیت فایل های که دارای ایرور میباشند توسط رنگ بخصوص مشخص شده است و اینکه هر رنگ نشان دهنده کدام نوع فایل است، در قسمت بالای رهنمائی گردیده است.

ردیابی ایرور ها را میتوانید در هر صفحه از سایت و انجمن خود که مدنظر شماست به شیوه مشابه انجام دهید. موفق باشید!
پاسخ
 سپاس شده توسطmhy (۱۳۹۱/۱/۱۸، ۰۵:۵۱:۱۰ صبح) ، Mt edition (۱۳۹۱/۱/۱۸، ۰۵:۵۸:۳۱ صبح) ، pdistb.ir (۱۳۹۱/۱/۱۸، ۰۷:۲۲:۲۸ صبح) ، Night (۱۳۹۱/۱/۱۸، ۰۹:۲۳:۲۰ صبح) ، geo (۱۳۹۱/۱/۱۸، ۱۴:۰۰:۰۵ عصر) ، HOssE!N-B (۱۳۹۱/۸/۵، ۱۲:۱۳:۴۷ عصر)
#2
انجمن من فقط يك ارور داشت اونم اين بود :


کد php:
[19:50:45.351] Use of getAttributeNodeNS() is deprecated. Use getAttributeNS() instead. @ 

مربوط ميشد به صفحه ايندكس ، ارور دقيقا مربوط به چيه و چه تاثيري داره؟

ممنون ميشم راهنمايي كنيد ميدونم چي ميخواد ولي دليلشو نميدونم.Heart
پاسخ
#3
چیز خاصی نیست. همان طوریکه با آمدن XHTML اتریبیوت های زیادی از HTML غیر مجاز شدند، با بروز رسانی php هم به ورژن های بالاتر تعدادی از function ها تغیر یافته یا غیر مجاز شدند. این خطا هم دقیقاً گویای همین مسئله هست. شما میتوانید طبق هدایت اقدام کنید یا هیچ اهمیت به این خطا ندهید. اما اقدام نمودن طبق هدایت ارجحیت دارد.
پاسخ
 سپاس شده توسطشماره مجازی (۱۴۰۱/۸/۲۶، ۰۱:۵۰:۰۹ صبح) ، گراف مسنجر (۱۴۰۱/۱۰/۳، ۰۴:۱۲:۲۱ صبح) ، چارتر ۴۲۴ (۱۴۰۲/۹/۱۲، ۱۵:۱۲:۱۹ عصر)


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Rainbow بنرهای رایگان ماه محرم برای گوشه سایت وانجمن Amir_Sam 3 3,312 ۱۳۹۲/۸/۱۱، ۱۷:۰۶:۳۰ عصر
آخرین ارسال: Amin Yaghubi

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان