هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بهترین مرجع حامی MyBB
#1
Star 
بالاخره دومین تاپیک خودم را هم راضی شدم بزنم(رسم اینه که بیخودی تاپیک باز نکنیم)
وقتی وارد یک شرکت ارایه خدمات می شویم، وقتی وارد یک فروشگاه بزرگ می شویم، وقتی به محلی مراجعه می کنیم که خلاصه خدمتی ارایه می شود، بنظرم اصولیش اینکه که مسئولین آن مرکز تابلوهای راهنمایی و افرادی را جهت هدایت مراجعه کنندگان به محل مناسب در نظر می گیرند تا با توجه به اینکه هدفشان کسب رضایت ایشان است، بتوانند بهترین خدمات را به ایشان ارایه کنند و خب در درازمدت هم نتیجه این جلب رضایت را خواهند دید.(اگر هم هدف اصلی جلب رضایت نباشد که اصلاً موضوع بحث ما نیست و ما کاری با ایشان نداریم)

اگر مسئولین آن مرکز کسب رضایت مخاطبین برایشان مهم باشد، حتی در هنگام خروج شخص از او می پرسند که به هدفش رسیده و رضایت خاطر را از این مرکز دارد و اگرنه مشکل چه بوده(که باز هم می گویم تمام این موارد سودش به خود گرداننده و یا گردانندگان مرکز باز خواهد گشت)

MyBBIran را هم می توانیم یک مرکز خدمات مجازی به حساب آوریم که به افرادی که از این نرم افزار(یا هرچی که دقیقاً اسمش است) جهت راه اندازی تالارهای گفتگو استفاده می کنند، خدمات مختلفی مثل ارایه پلاگینهای مختلف، راه حلهای مشکلات(که این به نظر من باید مهمترین بخش فعالیت این مرکز با هدفی که دارد، باشد) و . . . ارایه می کند. اگر این مرکز واقعی بود، مثلاً شخصی که سوالی یا مشکلی یا ... دارد، ابتدا به سراغ اطلاعاتش می رود تا راهنمایی برای اتاق مناسب بگیرد و یا مثلاً به تابلو راهنمایی که نصب شده است، توجه می کند تا به محل مورد نظر هدایت شود. اینطور نیست که مجبور باشد تمام ساختمان و اتاقها را یک به یک بگردد تا بالاخره شاید بتواند به جوابش برسد. ضمناً در جلوی درب ساختمان هم نمی ایستد و سوال و مشکل خودش را فریاد نمی زند(به این امید که بالاخره یکی پیدا شود و کمکش کند)

خب در MyBBIran شخصی که وارد می شود یا می تواند دم در بایستد و سوالش را فریاد بزند(همان ایجاد سریع یک تاپیک) و یا یک کلمه کلیدی برای مشکلش پیدا کند و در قسمت جستجو بزند و با لیست بلند بالایی که تحویلش داده می شود، روبرو گردد و تمام آنها را بخواند تا احتمالاً و نه قطعاً مشکلش و کارش انجام شود(همان تمام اتاقهای ساختمان را گشتن. البته با این تفاوت که حداقل یکسری از اتاقها را مجبورنیست بگردد اما خب خواندن تمام تاپیکهایی هم که سیستم(!) به او پیشنهاد کرده، کار راحتی نیست مضاف بر اینکه طرف تازه کار هم باشد. اصلاً بعضی از تاپیکهایی که سیستم پیشنهاد می دهد بی ریط است اما شخص مجبور است تا انتهایش را بخواند و از آخر هم نه از مطالبش سر دربیاورد و نه به جوابش برسد)

اینها همه رو گفتم تا بگم یه جورایی کار مخاطبین این تالار و مخصوصاً تازه کارها برای پیدا کردن جوابهایشان راحت نیست. (البته می دانم دندشان نرم می خواستند تالار نزنند حالا هم که زدنند بکشند!! تا راه بیفتند) اما واقعیت اینه که اگه یک همچین مراکزی نبود اونوقت این حرف درست بود اما حالا که مراکزی مثل MyBBIran وجود دارند که مدعی هستند خدمات ارایه می کنند و البته امیدورام جایی هم باشد که مخاطبانشان بتوانند به ایشان نمره بدهند(حتماً هست و من محلش را نمیدانم)، پس بهتر است که مخاطبان و مراجعه کنندگان ایشان با بیشترین درصد رضایتمندی با ایشان همراه باشند و آن مقدار محدود نارضایتی هم اگر وجود داشته باشد، جهت رفعش برنامه مدون ارایه گردد.

فکر کنم اگه کسی هم می خواد تاپیک بزنه، نظر و حرف و سوالش را در یک تاپیک مشترکی که به همین منظور از طرف مدیران ساخته بشود(حداقل در هر انجمن) ثبت کند، لااقل حسنش این است که بیخودی شمار زیادی تاپیک با موضوعات مختلف (که تکراری هم کم نیست) ثبت نمی شود و همه برای دیدن سوالات و نظرات به یک تاپیک مراجعه می کنند مثلاً تاپیک "سوالات خود را در اینجا مطرح کنید" یا یک همچین چیزی.

کلام آخر اینکه هر مرکزی هر کاری برای جلب رضایت مخاطبش انجام دهد، نهایت سودش به خودش بر می گردد و بهتر است و بهتر است سریعاً در برابر نظرات ایشان موضع نگیرد و بیشتر دنبال جلب رضایت مخاطبینش(البته از نوع منطقی) باشد.

پیشنهاد: نظرتان چیست اگر در ابتدای ورودی تالار محلی برای ثبت نمره مراجعه کنندگان به تالار و ارایه نظر ایشان(البته بصورت نظر سنجی) برای ثبت نقاط قوت و ضعف تالار وجود داشته باشد تا هم دیگران از وضعیت خدمات تالار با اطلاع باشند و هم خود مدیران بصورت شفاف از وضعیت عملکردشان اطلاع یابند.(البته مشخص است که کسانی می توانند نظر دهند که ثبت نام کرده باشند و تالار فعال داشته باشند و . . .)
البته دیدن نمره تالار از طرف تمام افرادی که به اینترنت گردی مشغول هستند، نشانه قدرت مسئولین تالار می باشد.

زنده باد MyBBIran

کسانی که عالی نیستند، نقطه ضعفشان خوب بودنشان است و همین نقطه شروع شکستشان می باشد.
اسطوره های ذهنتان را بیدار نمایید
 سپاس شده توسطMt edition (۱۳۸۹/۱۰/۱۶، ۱۵:۱۵:۳۱ عصر) ، parsilu (۱۳۸۹/۱۰/۱۶، ۱۵:۲۷:۴۹ عصر) ، espad (۱۳۸۹/۱۰/۱۶، ۱۵:۳۵:۵۵ عصر) ، FunSeT (۱۳۸۹/۱۰/۱۶، ۱۷:۴۰:۳۰ عصر) ، kavian (۱۳۸۹/۱۰/۱۷، ۰۰:۰۹:۴۸ صبح) ، alone (۱۳۸۹/۱۰/۱۷، ۰۰:۱۵:۵۰ صبح) ، sattarforum (۱۳۸۹/۱۰/۱۷، ۰۹:۴۲:۵۴ صبح) ، Cancer9003 (۱۳۸۹/۱۰/۱۷، ۱۱:۳۵:۵۳ صبح) ، cniran (۱۳۸۹/۱۰/۱۷، ۲۲:۳۵:۴۶ عصر) ، nourooz (۱۳۸۹/۱۰/۲۸، ۱۵:۵۶:۴۸ عصر)


پیام‌های داخل این موضوع
بهترین مرجع حامی MyBB - توسط 84510980 - ۱۳۸۹/۱۰/۱۶، ۱۴:۴۹:۵۷ عصر
RE: بهترین مرجع حامی MyBB - توسط Rahele - ۱۳۸۹/۱۰/۱۶، ۲۲:۰۳:۴۲ عصر
RE: بهترین مرجع حامی MyBB - توسط qashqaie - ۱۳۸۹/۱۰/۱۶، ۲۳:۰۹:۳۸ عصر
RE: بهترین مرجع حامی MyBB - توسط Rahele - ۱۳۸۹/۱۰/۱۶، ۲۳:۲۱:۳۷ عصر
RE: بهترین مرجع حامی MyBB - توسط sattarforum - ۱۳۸۹/۱۰/۱۶، ۲۳:۴۶:۵۳ عصر
RE: بهترین مرجع حامی MyBB - توسط Pars - ۱۳۸۹/۱۰/۱۷، ۲۲:۱۱:۵۵ عصر
RE: بهترین مرجع حامی MyBB - توسط ostad24000 - ۱۳۸۹/۱۰/۱۸، ۰۴:۲۲:۵۹ صبح
RE: بهترین مرجع حامی MyBB - توسط 84510980 - ۱۳۸۹/۱۰/۱۸، ۱۲:۳۷:۴۲ عصر
RE: بهترین مرجع حامی MyBB - توسط Pars - ۱۳۸۹/۱۰/۱۹، ۰۲:۲۰:۲۴ صبح
RE: بهترین مرجع حامی MyBB - توسط FunSeT - ۱۳۸۹/۱۰/۱۹، ۱۴:۴۵:۱۴ عصر
RE: بهترین مرجع حامی MyBB - توسط 84510980 - ۱۳۸۹/۱۰/۱۹، ۱۴:۵۲:۴۶ عصر
RE: بهترین مرجع حامی MyBB - توسط AR@KST@R - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰، ۱۴:۴۳:۰۷ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان