۱۳۹۱/۸/۱۴، ۰۱:۵۹:۴۸ صبح
(۱۳۹۱/۸/۱۳، ۰۱:۲۰:۳۵ صبح)moohiol نوشته است:(۱۳۹۱/۸/۱۲، ۲۳:۵۴:۳۶ عصر)hakimalireza نوشته است:(۱۳۹۱/۸/۱۲، ۲۱:۱۲:۰۷ عصر)moohiol نوشته است:(۱۳۹۱/۸/۱۱، ۰۰:۲۵:۳۸ صبح)hakimalireza نوشته است:(۱۳۹۱/۸/۱۰، ۱۷:۳۳:۰۶ عصر)moohiol نوشته است: درود
پلاگین سپاس روی انجمن یکی از دوستان نصب بود ولی پشتیبانی هاست به ما گفتش که با وجود افزونه thanks بیش از 10 درصد از فضای cpu سرور رو مشغول کرده که ما مجبور به حذفش شدیم و حدود 3,4 درصد اومد پایین با حذف کردنش.
الان من سوالم اینه که این پلاگین هم مثل سپاس حجم زیادی رو میگیره و دوباره بعد یک مدت باعث مشغول شدن cpu سرور میشه یا نه این اتفاق نمیفته؟
من خیلی از انجمن ها رو دیدم سپاس روشون بدون هیچ مشکلی نصبه ولی نمیدونم چرا این مشکل برای ما پیش اومده
ممنون میشم پاسخ بدید
با سپاس از زحماتتان
هاستتون رو از کجا گرفتید
من خودم یکی دیگه از تارنمام رو با همین افزونه روی میزبانی مجـــــــانــــی گذاشتم هیچ مشکلی پیش نیومده
این افزونه و افزونه سپاس پردازشی نداره که بخواد cpu رو مشغول کنه تازه اونم 10%
فکر کنم مشکل از هاستتون باشه یعنی مشکل که نه میشه گفت به علت کیفیت پایین هاستتون باشه
از دوستان دیگه که این پلاگین رو دارن سوال بفرمایید اون ها هم همین مشکل رو دارن یا نه؟
با سپاس
یا علی
از هاست نت افراز استفاده میکنم و به گفته ی خیلیا یکی از بهترین میزبان ها هستش والا خودمم تعجب کردم این مشکل پیش اومد
درود
از دیگران که یکی از این دو افزونه رو استفاده می کنند سوال کردید؟
با سپاس
یا علی
والا سوال نکردم ولی شاید اسم انجمن جنرال رو شنیده باشید که یکی از بهترین انجمن ها هستش اونا هم روی سرویس نت افراز هستن و مشکلی ندارن فقط مشکل به ما برخورده
ولی بازم ممنونم پلاگین خوبیه نصبش کردم و تستش هم کردم ولی فعلا به خاطر این مشکل نمیتونم بذارم فعال باشه
درود
شاید با افزونه های دیگر تداخل دارد
با سپاس
یا علی
انجمن داشتم که فعلاً حذف شد.اما بزودی دوباره راه اندازی می کنم
shamsipour.ir
shamsipour.ir




