هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 3 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بهترین پلاگین سپاس/پسند (به گفته مسئولان سایت مادر)
#5
(۱۳۹۱/۸/۸، ۰۱:۱۰:۵۲ صبح)-ALI- نوشته است:
(۱۳۹۱/۸/۸، ۰۱:۰۶:۲۷ صبح)hakimalireza نوشته است:
(۱۳۹۱/۸/۸، ۰۰:۵۶:۱۶ صبح)-ALI- نوشته است: این یک اسکریپت برا انتقال امار سپاس هاتون به این (سپاس لایک)
درروت انجمن خوا آپلود کنید

mysite.com/tylmerge.php

رواجراکنید

درود
منظورتون اینکه اگه کسی قبلاً از افزونه سپاس استفاده می کذده و حالا و می خواد از این افزونه استفاده کنه از اسکریپت شما استفاده کنه؟
اگه همین طور باشه که من حدس می زنم خیلی عالیه
با سپاس
یا علی

نه دوست من به عنوان مثال شما قبلا سپاس saeedGh و نصب کرده بودی نمیپسندی یا خراب شده میخوای به این تبدیل کنی
بانصب کردن این امارسپاس ها ازبین میره همون بیشترین سپاس شده که درآمارپیشرفته نشون میده.....
بااجرای این اسکریپت امارسپاس قبلی به پلاگین thankyou/like که شماترجمه کردی گذاشتی انتقال میابه.Heart

درود و سپاس
دوست عزیزم من هم که دارم همین رو میگم. منم دقیقاً منظورم همین بودWink
حالا این اسکریپت از کجا اومده؟
با سپاس
یا علی
انجمن داشتم که فعلاً حذف شد.اما بزودی دوباره راه اندازی می کنم
shamsipour.ir
پاسخ
 سپاس شده توسطisouda (۱۳۹۱/۱۲/۱۲، ۱۸:۲۸:۱۳ عصر) ، محمد محمدی (۱۳۹۴/۶/۲۱، ۲۲:۰۱:۳۷ عصر)


پیام‌های داخل این موضوع
RE: بهترین پلاگین سپاس/پسند (به گفته مسئولان سایت مادر)(لطفاً انتقال دهید) - توسط hakimalireza - ۱۳۹۱/۸/۸، ۰۱:۱۷:۴۷ صبح
عدم رفرش صفحه بعد از تشکر - توسط mosa1656 - ۱۳۹۱/۱۰/۲۲، ۲۱:۴۰:۱۴ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان