۱۳۹۱/۸/۸، ۰۱:۱۷:۴۷ صبح
(۱۳۹۱/۸/۸، ۰۱:۱۰:۵۲ صبح)-ALI- نوشته است:(۱۳۹۱/۸/۸، ۰۱:۰۶:۲۷ صبح)hakimalireza نوشته است:(۱۳۹۱/۸/۸، ۰۰:۵۶:۱۶ صبح)-ALI- نوشته است: این یک اسکریپت برا انتقال امار سپاس هاتون به این (سپاس لایک)
درروت انجمن خوا آپلود کنید
mysite.com/tylmerge.php
رواجراکنید
درود
منظورتون اینکه اگه کسی قبلاً از افزونه سپاس استفاده می کذده و حالا و می خواد از این افزونه استفاده کنه از اسکریپت شما استفاده کنه؟
اگه همین طور باشه که من حدس می زنم خیلی عالیه
با سپاس
یا علی
نه دوست من به عنوان مثال شما قبلا سپاس saeedGh و نصب کرده بودی نمیپسندی یا خراب شده میخوای به این تبدیل کنی
بانصب کردن این امارسپاس ها ازبین میره همون بیشترین سپاس شده که درآمارپیشرفته نشون میده.....
بااجرای این اسکریپت امارسپاس قبلی به پلاگین thankyou/like که شماترجمه کردی گذاشتی انتقال میابه.
درود و سپاس
دوست عزیزم من هم که دارم همین رو میگم. منم دقیقاً منظورم همین بود

حالا این اسکریپت از کجا اومده؟
با سپاس
یا علی
انجمن داشتم که فعلاً حذف شد.اما بزودی دوباره راه اندازی می کنم
shamsipour.ir
shamsipour.ir



