۱۳۹۱/۸/۶، ۱۳:۱۴:۰۱ عصر
(۱۳۹۱/۸/۶، ۱۳:۰۶:۵۲ عصر)HOssE!N-B نوشته است: ببینید شما انگار به پست های ما توجه نمیکنید من گفتم شما افزونه را در مای بی بی ایران پیوست کنید
همچنین تصاویرش را ! باز شما لینک خارجی دادین برای دانلود !
شما باید همانند این تایپیک تصاویر و خود فایل را پیوست انجمن کنید .
http://community.mybbiran.com/thread-2197.html
درست شد چشم انتقال هم میدیم
عزیز دلم قربونت برم پیوست بنده حقیر بسته است.
یعنی اصلاً من قسمتی تحت عنوان پیوست ندارم کجا فایلم رو پیوست کنم؟؟؟؟

پیوست من رو باز کنید، چشم من پیوست می کنم. وا عجبا!
با سپاس
یا علی
انجمن داشتم که فعلاً حذف شد.اما بزودی دوباره راه اندازی می کنم
shamsipour.ir
shamsipour.ir


