(۱۳۹۱/۶/۱۲، ۰۷:۴۴:۰۹ صبح)motorola30 نوشته است:(۱۳۹۱/۶/۱۲، ۰۶:۲۸:۵۵ صبح)hamidkag نوشته است:(۱۳۹۱/۶/۱۲، ۰۴:۵۵:۲۱ صبح)motorola30 نوشته است: سلام
خسته نباشید
وقتی روی سپاس کلیک میکنم این خطا میده > an Error had occured please contact administrator
و پشت سر اون ارور بالا این ارور > TypeError: xml.getElementsByTagName("del").item(0) is null
سایت من
www.marg2net.gigfa.com
Eror شما دقیقا مثل مال منه....من حلش کردم...اگر از پلاگین ستونی کردن زیرانجمن ها استفاده میکنید غیر فعالش کنید ببینید حل میشه یا نه؟
مال من اینجوری حل شد
اگه نشد بگین یه بار دیگه یه راحل حل جور کنیم
کسی نیست ؟ کمکم کنه ؟؟؟؟
میشه بیشتر توضیح بدی که از کجا باید درستش کنم
چون من پلاگینی نصب نکردم
مرسی
آخرین بستهی MyBB: نسخهی 1.8.27 MyBB منتشر شد
| پیامهای داخل این موضوع |
|
RE: تشكر - توسط zohair - ۱۳۸۹/۵/۲۷، ۰۵:۰۷:۲۷ صبح
RE: تشكر - توسط zohair - ۱۳۸۹/۵/۲۷، ۱۲:۳۳:۰۹ عصر
RE: تشكر - توسط Mt edition - ۱۳۸۹/۶/۲۷، ۱۰:۳۷:۳۷ صبح
RE: تشكر - توسط Mohammad-Za - ۱۳۸۹/۶/۲۷، ۱۳:۳۳:۳۲ عصر
RE: تشكر - توسط hcrespo119 - ۱۳۸۹/۱۱/۱۵، ۲۱:۰۵:۵۷ عصر
RE: تشكر - توسط hcrespo119 - ۱۳۸۹/۱۱/۱۵، ۲۲:۰۶:۲۲ عصر
RE: تشكر - توسط sepanta-gsm - ۱۳۹۰/۲/۷، ۰۴:۱۷:۱۹ صبح
RE: تشكر - توسط sepanta-gsm - ۱۳۹۰/۲/۷، ۱۳:۰۵:۱۰ عصر
RE: تشكر - توسط sepanta-gsm - ۱۳۹۰/۲/۷، ۲۱:۰۹:۰۵ عصر
RE: تشكر - توسط sepanta-gsm - ۱۳۹۰/۲/۸، ۰۱:۵۸:۴۵ صبح
RE: تشكر - توسط bahmaniiran - ۱۳۹۰/۳/۱۳، ۱۵:۵۴:۲۰ عصر
RE: تشكر - توسط Mohammad.T - ۱۳۹۰/۳/۱۳، ۱۶:۱۹:۴۵ عصر
RE: تشكر - توسط Cancer9003 - ۱۳۹۰/۷/۲۵، ۲۱:۳۳:۱۶ عصر
RE: تشكر - توسط danyalbeta1 - ۱۳۹۱/۲/۱۲، ۱۳:۱۴:۳۶ عصر
RE: تشكر - توسط mastermind - ۱۳۹۱/۲/۳۱، ۰۷:۲۵:۲۱ صبح
RE: تشكر - توسط motorola30 - ۱۳۹۱/۴/۲۴، ۲۲:۰۶:۰۰ عصر
کسی نیست کمکم کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ - توسط motorola30 - ۱۳۹۱/۴/۲۵، ۰۰:۴۶:۴۰ صبح
RE: تشكر - توسط motorola30 - ۱۳۹۱/۶/۱۲، ۰۴:۵۵:۲۱ صبح
RE: تشكر - توسط motorola30 - ۱۳۹۱/۶/۱۲، ۰۷:۴۴:۰۹ صبح
RE: تشكر - توسط motorola30 - ۱۳۹۱/۶/۱۵، ۱۰:۲۲:۲۴ صبح
RE: تشكر - توسط motorola30 - ۱۳۹۱/۷/۱، ۱۱:۲۲:۱۴ صبح
RE: تشكر - توسط mastermind - ۱۳۹۲/۸/۱۴، ۰۰:۲۹:۲۱ صبح
RE: تشكر - توسط mastermind - ۱۳۹۲/۸/۱۵، ۲۰:۰۶:۲۱ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





