(۱۳۹۱/۵/۲۸، ۱۹:۴۲:۴۶ عصر)hi_iran نوشته است:نقلقول: خود سایت اصلی (mybb.com) هم از همین پلاگین استفاده کردهجالب هست.
کاربران این قدر تجربه ندارن که این رو میگن.
وقتی کسی کد نویسی بلد باشه دیگه کاری به پلاگین نداره عزیز.
دو خط html نوشتن که نیاز به پلاگین نداره.
جناب hi-iran یا نمیدونم اینجوری بگم بهتره---> ویرایش doodoo یا mybbcopy یا حالا هر چی
شما 24 تا ارسال داشتین که مربوط به چهارده تایی از تایپیک های اینجا میشه و تقریبا توی همشون کاربرا و مدیرای اینجا و پست های اعضای اینجا رو به تحقیر یا سخره گرفتین و یا تبلیغ mybbcopy رو کردین و البته به تایپیک های ویرایش doodoo لینک دادین(چه قدر هم خوب از پست های ایشون اطلاع دارین
) و از امید کوچولو و وبلاگش تعریف میکنیتقصر خودت بود که توهین خواستی بشنوی،میخواستی تعریف نکنی ازشون،یکی تازه اومده باشه فکر میکنه اون و بقیه ویرایش doodooچی کارن اخه،برو جای دیگه ویرایش doodoo
بارها بهت تو تایپیک ها تذکر داده شده و مدیرا ازت خواستن ادرستو بزار ،ادرس سایتت رو که نذاشتی و تو پروفایلت هم ali.ir گذاشتی،بچه برو تو همون وبلاگتون واسه بقیه ویرایش doodoo!!
مدیرای محترم ویرایش doodoo تایپیک ها رو
دوستان ببینین این ادم چقدر ویرایش doodoo!!!
نمونه های تایپیک این ویرایش doodoo
http://community.mybbiran.com/thread-11683.html
http://community.mybbiran.com/thread-11686.html
http://community.mybbiran.com/thread-11643.html
http://community.mybbiran.com/thread-11621.html
http://community.mybbiran.com/thread-11640.html
http://community.mybbiran.com/thread-9866-page-2.html
http://community.mybbiran.com/thread-10775.html
http://community.mybbiran.com/thread-10776-page-2.html
http://community.mybbiran.com/thread-10776-page-3.html
http://community.mybbiran.com/thread-10779.html
http://community.mybbiran.com/thread-10705.html
http://community.mybbiran.com/thread-10298.html
http://community.mybbiran.com/thread-10302.html
-----------------
تایپیک هایی که ایشون بهشون لینک داده
http://community.mybbiran.com/thread-6853.html
http://community.mybbiran.com/thread-9823.html
http://community.mybbiran.com/thread-9827.html
-------------
با عرض پوزش از همه دوستان و عزیزان mybbiran که تو این تایپیک این بحث رو پیش اوردم،اخه شورش رو دیگه دراورده


