۱۳۸۹/۴/۱۷، ۱۵:۲۵:۴۶ عصر
سلام و سپاس
من می خوام این پلاگین رو در بالای صفحه (مانند آخرین ارسال های متحرک) استفاده کنم!
کدام دستورات و به چه چیزی باید تغییر بدم؟
با تشکر
من می خوام این پلاگین رو در بالای صفحه (مانند آخرین ارسال های متحرک) استفاده کنم!
کدام دستورات و به چه چیزی باید تغییر بدم؟
با تشکر
natani از July 2010 عضو مرجع فارسی MyBB می باشد.


