هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تغييرگروه كاربري با انجمن بسته شده
#1
يه انجمن جديد ايجاد كردم و هيچ عضوي نداره...فقط Admin كه خودمم.
بعد از قسمت Board Online / Offline ،‌انجمن را بستم تا كامل بشه.
به اشتباه، درقسمت گروههاي كاربري، دسترسي هاي مديراصلي (Admin) با يكي ديگه جابجاشد. و از پنل مديريت خارج شد و ديگه وارد نميشه.
درPHP My Admin‌هم user group ‌ كاربري ادمين را تغيير دادم ولي نشد.
الان هم هيچ كاربري ديگه ندارم كه با اون وارد بشم وتغيير بدم و چون انجمن بسته است امكان ثبت نام نيست ...
موندم چكار كنم.
كسي راهي سراغ داره؟
ممنون ميشم.Heart

اين كارم انجام دادم نشد:
نقل‌قول: به phpmyadmin دیتابیستون برید
وارد دیتابیس مربوطه بشید
برید به تیبل mybb_usergroup برید و گروه کاربری مورد نظرتون رو ویرایش کنید
در ویرایش برای دسjرسی آن گروه به کنترل پنل ادمین متغیر cancp رو 1 و بقیه رو 0 قرار بدید

يعني اول در تيبل mybb_usergroup مقدار cancp را براي( gid (group id يكي از گروهها گذاشتم برابر 1 .
بعد اومدم توي تيبل mybb_users و مقدار user group‌ را براي كاربريم گذاشتم هموني كه cancp‌شو 1 كردم.
ولي نميشه.
اگه راه ديگه اي هست ممنون ميشم راهنماييم كنيد.
باتشكرHeart
پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
تغييرگروه كاربري با انجمن بسته شده - توسط reza536 - ۱۳۹۱/۳/۳۱، ۰۸:۲۴:۰۰ صبح
RE: تغییرگروه كاربری با انجمن بسته شده - توسط HOssE!N-B - ۱۳۹۱/۳/۳۱، ۰۹:۱۰:۰۴ صبح
RE: تغییرگروه كاربری با انجمن بسته شده - توسط reza536 - ۱۳۹۱/۳/۳۱، ۱۳:۱۹:۱۱ عصر
RE: تغییرگروه كاربری با انجمن بسته شده - توسط ™IRAN FORUM - ۱۳۹۱/۳/۳۱، ۱۶:۵۹:۰۷ عصر
RE: تغییرگروه كاربری با انجمن بسته شده - توسط hassankahrizy - ۱۳۹۱/۱۱/۲۸، ۲۳:۲۴:۱۶ عصر
RE: تغییرگروه كاربری با انجمن بسته شده - توسط Doodoo - ۱۳۹۱/۱۱/۲۹، ۰۰:۲۱:۱۵ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان