![]() |
|
تغييرگروه كاربري با انجمن بسته شده - نسخهی قابل چاپ +- مرجع پارسی MyBB (https://community.mybbiran.com) +-- انجمن: ارتباط با شما (https://community.mybbiran.com/forum-44.html) +--- انجمن: درخواست های شما (https://community.mybbiran.com/forum-54.html) +---- انجمن: سایر درخواست ها (https://community.mybbiran.com/forum-57.html) +---- موضوع: تغييرگروه كاربري با انجمن بسته شده (/thread-10993.html) |
تغييرگروه كاربري با انجمن بسته شده - reza536 - ۱۳۹۱/۳/۳۱ يه انجمن جديد ايجاد كردم و هيچ عضوي نداره...فقط Admin كه خودمم. بعد از قسمت Board Online / Offline ،انجمن را بستم تا كامل بشه. به اشتباه، درقسمت گروههاي كاربري، دسترسي هاي مديراصلي (Admin) با يكي ديگه جابجاشد. و از پنل مديريت خارج شد و ديگه وارد نميشه. درPHP My Adminهم user group كاربري ادمين را تغيير دادم ولي نشد. الان هم هيچ كاربري ديگه ندارم كه با اون وارد بشم وتغيير بدم و چون انجمن بسته است امكان ثبت نام نيست ... موندم چكار كنم. كسي راهي سراغ داره؟ ممنون ميشم. ![]() اين كارم انجام دادم نشد: نقلقول: به phpmyadmin دیتابیستون برید يعني اول در تيبل mybb_usergroup مقدار cancp را براي( gid (group id يكي از گروهها گذاشتم برابر 1 . بعد اومدم توي تيبل mybb_users و مقدار user group را براي كاربريم گذاشتم هموني كه cancpشو 1 كردم. ولي نميشه. اگه راه ديگه اي هست ممنون ميشم راهنماييم كنيد. باتشكر
RE: تغییرگروه كاربری با انجمن بسته شده - HOssE!N-B - ۱۳۹۱/۳/۳۱ درود از php my admin بخش mybb_usergroups گروها را تغییر دهید و سپس با همان نام قبلی http://localhost/admin/index.php از طریق این آدرس وارد شوید RE: تغییرگروه كاربری با انجمن بسته شده - reza536 - ۱۳۹۱/۳/۳۱ نه نميشه راهي نيست از طريق هاست يا ديتابيس ،انجمن ر ااز حالت بسته بودن خارج كرد؟ فهميدم رفتم توي فايل inc/settings خط زيررا مقدارشو به 0 تغيير دادم کد: $settings['boardclosed'] = "1";دوستان هركاري ميكنم نميشه از php my admin بخش mybb_usergroups گروها را تغییر دادم ولي فقط استايلش تغيير ميكنه يعني كنترل پنل مدير كل اصلا واسه هيچ گروهي ظاهر نميشه مگه نبايد مقدار canpcرا برابر 1 قرار داد؟؟؟؟ چكاركنم؟ حتي فايل Config.phpرا هم خط زير را مقدار uidرا تغيير ميدم تا بلكه باكاربري ديگري وارد پنل مديريت بشم بازم نميشه: کد: $config['super_admins'] = '1';RE: تغییرگروه كاربری با انجمن بسته شده - ™IRAN FORUM - ۱۳۹۱/۳/۳۱ رفع مشکل عدم دسترسی ادمین به کنترل پنل ادمین در مای بی بی Mybb مراحل زیر را دنبال کنید: 1- کوئری زیر را در phpMyAdmin اجرا کنید: کد php: UPDATE `mybb_usergroups` SET `cancp` = '1' WHERE `gid` = '4'; 2- کوئری زیر را در phpMyAdmin اجرا کنید: کد php: DELETE FROM `mybb_datacache` WHERE `title` = 'usergroups'; 3- شما حالا به کنترل پنل ادمین دسترسی دارید، اقدام زیر را انجام دهید: Tools & Maintenance > Cache Manager > Usergroups > Rebuild Cache ابزار و نگهداری > مدیریت کش > usergroups > بازسازی کش RE: تغییرگروه كاربری با انجمن بسته شده - hassankahrizy - ۱۳۹۱/۱۱/۲۸ سلام من الان مدیر سایتم و وارد پنل ندیریت سایت می شوم ولی وقتی روی هر یک از آیتم های پنل مدیریت می شوم وارد پنل لاگین می شود و هر چی نام کاربری و رمز عبور می شوم هیچ تغییری نمی کند همه روش ها رو جستجو کردم جواب نداد RE: تغییرگروه كاربری با انجمن بسته شده - Doodoo - ۱۳۹۱/۱۱/۲۹ درود http://community.mybbiran.com/thread-111.html |