۱۳۹۱/۳/۱۹، ۰۰:۳۴:۴۷ صبح
(۱۳۹۱/۳/۱۸، ۱۲:۲۰:۰۷ عصر)Mohammad.T نوشته است: درود
ادیتور پیشرفته رو نصب داشتید ؟
فایل های ادیتور رو از دوباره آپلود کنید و در ادامه یک بار ادیتور را غیرفعال و سپس فعال کنید !
http://community.mybbiran.com/thread-3524.html
سلام من تا جايي كه يادم مي آيد اديتور پيشرفته نصب نكرده بودم !
نه نصب نكردك بعد از بروز رساني اينطوري شد
ممنون



![[تصویر: logo.png]](http://yahova.persiangig.com/forum.yahova.com/logo.png)