سلام
آقا دمتون گرم حالا بی سر و صدا قرار میگذارید
حداقل به بچه ها خبر میداید تهرانی ها میمودند
بهرحال ان شا الله همیشه پیروز باشید و سر زنده شما سه عزیز دل
امیدوارم بشه یه متینگ جامع برگزار کرد و بچه ها از نزدیک همدیگرو ببینند
امید به آینده
راستی بچه ها خداییش خودمونیم ولی هیج جای کشور اصفهان نمیشه بیخودی هم هی اسم شهرتون را نیارید چیزی که عیان ست چه حاجت به بیان است

اگر میخواهید قرار بگذارید اصفهان خونه ما یه زیر زمین خاکی داره چادر میزنم براتون شب را همینجا سپری کنید شام و ناهار هم باخودتون دیگه لطفی که میکنl ازتون کرایه نمیگیرم 


اینترنت هم خواستید استفاده کنید ساعتی 5000 تومان



موفق و سربلند باشید
آرزویم سربلندی شما دوستان گل هست
آقا دمتون گرم حالا بی سر و صدا قرار میگذارید
حداقل به بچه ها خبر میداید تهرانی ها میمودند
بهرحال ان شا الله همیشه پیروز باشید و سر زنده شما سه عزیز دل
امیدوارم بشه یه متینگ جامع برگزار کرد و بچه ها از نزدیک همدیگرو ببینند
امید به آینده
راستی بچه ها خداییش خودمونیم ولی هیج جای کشور اصفهان نمیشه بیخودی هم هی اسم شهرتون را نیارید چیزی که عیان ست چه حاجت به بیان است


اگر میخواهید قرار بگذارید اصفهان خونه ما یه زیر زمین خاکی داره چادر میزنم براتون شب را همینجا سپری کنید شام و ناهار هم باخودتون دیگه لطفی که میکنl ازتون کرایه نمیگیرم 


اینترنت هم خواستید استفاده کنید ساعتی 5000 تومان




موفق و سربلند باشید
آرزویم سربلندی شما دوستان گل هست



![[تصویر: e5rh9toahoitc269gwff.gif]](http://up98.org/upload/server1/02/g/e5rh9toahoitc269gwff.gif)