هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
میتینگ من و بهروز و آرتین
#18
سلام

آقا دمتون گرم حالا بی سر و صدا قرار میگذارید

حداقل به بچه ها خبر میداید تهرانی ها میمودند

بهرحال ان شا الله همیشه پیروز باشید و سر زنده شما سه عزیز دل


امیدوارم بشه یه متینگ جامع برگزار کرد و بچه ها از نزدیک همدیگرو ببینند

امید به آینده

راستی بچه ها خداییش خودمونیم ولی هیج جای کشور اصفهان نمیشه بیخودی هم هی اسم شهرتون را نیارید چیزی که عیان ست چه حاجت به بیان استBig GrinBig GrinBig Grin اگر میخواهید قرار بگذارید اصفهان خونه ما یه زیر زمین خاکی داره چادر میزنم براتون شب را همینجا سپری کنید شام و ناهار هم باخودتون دیگه لطفی که میکنl ازتون کرایه نمیگیرم TongueTongueTongue

اینترنت هم خواستید استفاده کنید ساعتی 5000 تومان Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin

موفق و سربلند باشید

آرزویم سربلندی شما دوستان گل هست
روز ها و شب ها ميگذرد و من صبورم هنوز

[تصویر:  e5rh9toahoitc269gwff.gif]
پاسخ
 سپاس شده توسطCancer9003 (۱۳۹۰/۱۰/۲۳، ۱۳:۵۹:۰۴ عصر) ، mahdionline (۱۳۹۰/۱۰/۲۳، ۱۴:۰۲:۰۸ عصر) ، ahmadb (۱۳۹۰/۱۰/۲۳، ۱۴:۰۹:۲۷ عصر) ، yaser0421 (۱۳۹۰/۱۰/۲۳، ۱۴:۱۶:۱۹ عصر) ، samet98 (۱۳۹۰/۱۰/۲۳، ۱۴:۲۱:۱۴ عصر) ، Hamedi (۱۳۹۰/۱۰/۲۴، ۰۰:۲۲:۱۵ صبح) ، majid01 (۱۳۹۰/۱۰/۲۴، ۰۷:۰۰:۳۳ صبح) ، mohamad m (۱۳۹۰/۱۰/۲۸، ۱۴:۲۶:۵۱ عصر)


پیام‌های داخل این موضوع
میتینگ من و بهروز و آرتین - توسط baxe rapper - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳، ۰۸:۳۷:۰۱ صبح
RE: میتینگ من و بهروز و آرتین - توسط !Omid StaR! - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳، ۰۸:۴۱:۳۱ صبح
RE: میتینگ من و بهروز و آرتین - توسط Behr☺uz - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳، ۰۹:۱۰:۲۹ صبح
RE: میتینگ من و بهروز و آرتین - توسط plus - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳، ۰۹:۱۰:۴۶ صبح
RE: میتینگ من و بهروز و آرتین - توسط !Omid StaR! - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳، ۰۹:۱۹:۳۰ صبح
RE: میتینگ من و بهروز و آرتین - توسط Cancer9003 - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳، ۰۹:۲۰:۰۲ صبح
RE: میتینگ من و بهروز و آرتین - توسط tofighi - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳، ۱۰:۱۰:۱۹ صبح
RE: میتینگ من و بهروز و آرتین - توسط Behr☺uz - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳، ۱۰:۳۶:۱۲ صبح
RE: میتینگ من و بهروز و آرتین - توسط !Omid StaR! - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳، ۰۹:۲۳:۳۶ صبح
RE: میتینگ من و بهروز و آرتین - توسط arianik - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳، ۱۰:۳۳:۵۳ صبح
RE: میتینگ من و بهروز و آرتین - توسط ahmadb - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳، ۱۰:۴۶:۰۸ صبح
RE: میتینگ من و بهروز و آرتین - توسط milad1364 - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳، ۱۱:۴۸:۰۴ صبح
RE: میتینگ من و بهروز و آرتین - توسط majid01 - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳، ۱۲:۲۹:۵۱ عصر
RE: میتینگ من و بهروز و آرتین - توسط jalal.m - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳، ۱۲:۴۴:۱۹ عصر
RE: میتینگ من و بهروز و آرتین - توسط Hamedi - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳، ۱۲:۵۹:۱۹ عصر
RE: میتینگ من و بهروز و آرتین - توسط mhy - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳، ۱۳:۳۶:۰۸ عصر
RE: میتینگ من و بهروز و آرتین - توسط Cancer9003 - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳، ۱۳:۵۱:۴۶ عصر
RE: میتینگ من و بهروز و آرتین - توسط محمد - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳، ۱۳:۵۲:۰۵ عصر
RE: میتینگ من و بهروز و آرتین - توسط mahdionline - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳، ۱۳:۵۵:۰۹ عصر
RE: میتینگ من و بهروز و آرتین - توسط yaser0421 - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳، ۱۴:۱۹:۴۳ عصر
RE: میتینگ من و بهروز و آرتین - توسط !Omid StaR! - ۱۳۹۰/۱۰/۲۴، ۰۴:۱۲:۳۷ صبح
RE: میتینگ من و بهروز و آرتین - توسط khp - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸، ۰۷:۵۵:۲۴ صبح
RE: میتینگ من و بهروز و آرتین - توسط !Omid StaR! - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸، ۱۰:۰۵:۲۲ صبح
RE: میتینگ من و بهروز و آرتین - توسط Doodoo - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸، ۱۲:۱۷:۳۰ عصر
RE: میتینگ من و بهروز و آرتین - توسط what? - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸، ۱۰:۱۶:۵۴ صبح
RE: میتینگ من و بهروز و آرتین - توسط !Omid StaR! - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸، ۱۰:۲۴:۵۳ صبح
RE: میتینگ من و بهروز و آرتین - توسط king_yekta - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸، ۱۲:۲۳:۵۶ عصر
RE: میتینگ من و بهروز و آرتین - توسط هلیا - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸، ۱۳:۴۹:۱۸ عصر
RE: میتینگ من و بهروز و آرتین - توسط Doodoo - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸، ۱۳:۵۲:۱۷ عصر
RE: میتینگ من و بهروز و آرتین - توسط baxe rapper - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸، ۱۳:۵۴:۱۴ عصر
RE: میتینگ من و بهروز و آرتین - توسط !Omid StaR! - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸، ۱۳:۵۸:۵۲ عصر
RE: میتینگ من و بهروز و آرتین - توسط هلیا - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸، ۱۳:۵۹:۲۵ عصر
RE: میتینگ من و بهروز و آرتین - توسط what? - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸، ۱۴:۰۰:۳۴ عصر
RE: میتینگ من و بهروز و آرتین - توسط !Omid StaR! - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸، ۱۴:۰۲:۳۳ عصر
RE: میتینگ من و بهروز و آرتین - توسط هلیا - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸، ۱۴:۱۵:۲۹ عصر
RE: میتینگ من و بهروز و آرتین - توسط baxe rapper - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸، ۱۴:۲۷:۳۵ عصر
RE: میتینگ من و بهروز و آرتین - توسط هلیا - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸، ۱۴:۳۸:۵۹ عصر
RE: میتینگ من و بهروز و آرتین - توسط Webmaster - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸، ۱۵:۰۲:۳۶ عصر
RE: میتینگ من و بهروز و آرتین - توسط Behr☺uz - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸، ۱۵:۰۴:۵۹ عصر
RE: میتینگ من و بهروز و آرتین - توسط Webmaster - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸، ۱۵:۰۶:۳۷ عصر
RE: میتینگ من و بهروز و آرتین - توسط Behr☺uz - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸، ۱۵:۱۲:۱۶ عصر
RE: میتینگ من و بهروز و آرتین - توسط Mohammad.T - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹، ۰۴:۴۸:۲۷ صبح
RE: میتینگ من و بهروز و آرتین - توسط Cancer9003 - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸، ۱۵:۱۶:۵۴ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان