۱۳۹۰/۹/۱۶، ۰۸:۱۶:۵۲ صبح
دقیقاً منم همین مشکل رو دارم با این ادیتور
یه مشکل دیگه ای هم که داره اینه که وقتی ویرایش سریع رو میزنی توی دو تا دکمه سفید هیچی نوشته نمیشه ! به جای اینکه یکیش باشه ارسال و دیگری لغو ویرایش چیزی توش نیست و دکمه سفید رنگ هست.
یه مشکل دیگه ای هم که داره اینه که وقتی ویرایش سریع رو میزنی توی دو تا دکمه سفید هیچی نوشته نمیشه ! به جای اینکه یکیش باشه ارسال و دیگری لغو ویرایش چیزی توش نیست و دکمه سفید رنگ هست.



![[تصویر: ot2ybgycgw5e53skwsus.gif]](http://www2.bazinama.com/img/files/ot2ybgycgw5e53skwsus.gif)