مرجع پارسی MyBB
مشکل پلاگین ادیتور پیشرفته - نسخه‌ی قابل چاپ

+- مرجع پارسی MyBB (https://community.mybbiran.com)
+-- انجمن: ارتباط با شما (https://community.mybbiran.com/forum-44.html)
+--- انجمن: مشکلات محصولات معرفی شده (https://community.mybbiran.com/forum-45.html)
+---- انجمن: مشکلات پلاگین (https://community.mybbiran.com/forum-49.html)
+---- موضوع: مشکل پلاگین ادیتور پیشرفته (/thread-8040.html)

صفحه‌ها: 1 2


مشکل پلاگین ادیتور پیشرفته - !Omid StaR! - ۱۳۹۰/۹/۱۶

با سلام خدمت دوستان

یه مشکلی تو ادیتور پیشرفته که نویسندش دادش ممل عزیز وجود داره

و خیلی از کاربرام از جمله خودم ناراضی هستیم

ببینید وقتی میخوایم یه پست رو که مثلا رنگ و فونت داره ویرایش کنیم

باید این اضافاتی رو که با رنگ قرمز براتون یمزنم تو نوشته ظاهر میشه باید پاک کرد

که کلی وقت میگیره

راه حلی وجود داره؟


arge">( texts & lists ) متنها و ليست ها : نوشته هاي داخل يک صفحه را در برميگيرد.
arge"><LI dir=rtl>
arge">( images ) عکسها : عکس هاي داخل يک صفحه که زيبايي خاصي به وب سايتها مي بخشند.
arge"><LI dir=rtl>
arge">( ( tables جدولها : جدولها بهترين عنصر براي سازمان دهي و مرتب کردن اطلاعات ما هستند که نقش اساسي در طراحي يک سابت دارند.
arge"><LI dir=rtl>
arge">( ( forms فرمها : عناصري که بيننده سايت به کمک آنها مي تواند اطلاعاتي را وارد کرده تا ذخيره شده يا فرستاده شود.


RE: مشکل پلاگین ادیتور پیشرفته - HOssE!N-B - ۱۳۹۰/۹/۱۶

تایپیک خوبی ایجاد کردی امید

اما آیا از نسخه جدید ادیتور استفاده میکنی؟

دوستان اگر کس دیگری هم مشکلی با ادیتور داره در همین تایپیک اعلام کنه که آقا محمد برای برطرف کردنش راحت باشه و نسخه جدیدش انشالله بدون هیچ مشکلی ساخته شه (البته اینا مشکل نیسته ها یک سری سختی ها و خستگی ها باعث میشه بعضی جا ها کدی را یا کاری را فراموش کنن)




RE: مشکل پلاگین ادیتور پیشرفته - !Omid StaR! - ۱۳۹۰/۹/۱۶

فدات داداش حسین

نه اخه واقعا دیگه خستم کرده بود هر پستی میخوام یورایش کنم

مثلا اعضامو بزنم باید اضافاتو از بین ببرم

راستی یه مشکل دیگم وجود داره

مثلا اسم کاربرمو کپی میکنم...لینک داره دیگه

وقتی پستو ارسال میکنم کلی از این اضافات هست که قابل ویرایم نیس

باید فقط لینکو از بین برد



RE: مشکل پلاگین ادیتور پیشرفته - yaser0421 - ۱۳۹۰/۹/۱۶

یه مشکل اساسی که داره بعضی وقتا کد های اضافی میندازه و معلوم نیست دلیلش چیه
Undecided


RE: مشکل پلاگین ادیتور پیشرفته - HOssE!N-B - ۱۳۹۰/۹/۱۶

نقل‌قول: یه مشکل اساسی که داره بعضی وقتا کد های اضافی میندازه و معلوم نیست دلیلش چیه
اینکه بارها گفته شده سهندجان

بخاطر پشتیبانی نکردن از html اگر فعال باشه میتونه خطرناک باشه Wink


RE: مشکل پلاگین ادیتور پیشرفته - Srbija - ۱۳۹۰/۹/۱۶

دقیقاً منم همین مشکل رو دارم با این ادیتور

یه مشکل دیگه ای هم که داره اینه که وقتی ویرایش سریع رو میزنی توی دو تا دکمه سفید هیچی نوشته نمیشه ! به جای اینکه یکیش باشه ارسال و دیگری لغو ویرایش چیزی توش نیست و دکمه سفید رنگ هست.





RE: مشکل پلاگین ادیتور پیشرفته - Behr☺uz - ۱۳۹۰/۹/۱۶

نسخه جدید با تصمیمات فعلی مدیران منتظر نخواهد شد


RE: مشکل پلاگین ادیتور پیشرفته - !Omid StaR! - ۱۳۹۰/۹/۱۶

اقا بهروز شما مشکل رو میتونی حل کنی؟


RE: مشکل پلاگین ادیتور پیشرفته - Behr☺uz - ۱۳۹۰/۹/۱۶

بتده به دلایلی روی این ادیتور پشتیبانی نخواهم داشت
باشه رئزی بفهمن بعضیا مملی چه دلشکسته گذاشت رفت


RE: مشکل پلاگین ادیتور پیشرفته - !Omid StaR! - ۱۳۹۰/۹/۱۶

اقا بهروز اگر ممکنه بگید چرا رفت

درجریان نیتسمی اصلا